Salongi vent !
Salongi vent !
Nii...
Nüüd ka külmad ajad, ja väike mure tekkinud.
ET siis soojapuhur töötab ainult esimese astmega...
Alguses on raske autot seest soojaks saada, kui aknad udused jne. Kui soojaks läheb siis pole kõige hullem, aga vahepeal ikka tahaks saada rohkem sooja. Ja praegu pole väljas niipalju külma ,et peaks väga kurtma.
Lülitis viga ei ole. Neid on proovitud sinna oma 7tk (pidavat olema tüüpviga lüliti)
Vahepeal nagu kui paned teise astme peale.. siis parempoolse hoova lükkad alla... kuuled kuidas pöördeid kogub puhur. Aga esimesele astmele tagasi pannes. Käib ikka sama moodi, või isegi kiiremini.
Kaitsmed on üle kontrollitud ja selles ei tohiks asi olla.
ON ehk sierra omaikud selle veaga enne hädas olnud, ja ehk teavad.
Kas ehk võivad olla mootori küljes juhtmed oksuteerunud ?
Kui võib viga selles olla. Siis kui lihtne asjale ligi on saada ? Raske ligidale pääseda mootorile ? Kus kohast tuleb asjale läheneda, mida maha kitkuda vms ?
Ette tänades : grimes
Nüüd ka külmad ajad, ja väike mure tekkinud.
ET siis soojapuhur töötab ainult esimese astmega...
Alguses on raske autot seest soojaks saada, kui aknad udused jne. Kui soojaks läheb siis pole kõige hullem, aga vahepeal ikka tahaks saada rohkem sooja. Ja praegu pole väljas niipalju külma ,et peaks väga kurtma.
Lülitis viga ei ole. Neid on proovitud sinna oma 7tk (pidavat olema tüüpviga lüliti)
Vahepeal nagu kui paned teise astme peale.. siis parempoolse hoova lükkad alla... kuuled kuidas pöördeid kogub puhur. Aga esimesele astmele tagasi pannes. Käib ikka sama moodi, või isegi kiiremini.
Kaitsmed on üle kontrollitud ja selles ei tohiks asi olla.
ON ehk sierra omaikud selle veaga enne hädas olnud, ja ehk teavad.
Kas ehk võivad olla mootori küljes juhtmed oksuteerunud ?
Kui võib viga selles olla. Siis kui lihtne asjale ligi on saada ? Raske ligidale pääseda mootorile ? Kus kohast tuleb asjale läheneda, mida maha kitkuda vms ?
Ette tänades : grimes
kapoti alt pead lähenema asjale...umbes keskel tulemüüri ääres on plastik "kaas" (kinnitub mäletamistmööda 6 mm poltidega ) (selle peal on ka klaasipesuri voolikute klambrid) mille ära võttes ..avanebki sulle salongi ventikas ...ja kui ainult kolmas aste töötab..võib olla ka see nn. takistite plokk õhtal (asetseb ventika küljes see kuhu lähevad lülitist /releest tulevad juhtmed)..kuid kontrolli ennem üle siiski pistikud seal nn. takistiploki küljes;)tarmo kirjutas:tahad äkki töö juhendi kirja panna siia, et kust mida lahti keerasid et ligi pääsesid ja kus see pistik täpselt oli. kindlasti leiab selle ka igaüks ise ülesse, kuid kui on ilusti juhend olemas saab ju kiiremini
edit: lisasin ka salongi ventika asukota viitava pildi
Põhimõtteliselt nii nagu Dexter kirjutas...
Et siis see sama võre. Mis on kojameeste hoobade all. Võre vms iganes...
Keerad kojamehed ära... siis on ühed plastik tüüblid 2tk. PLastik mumm otsas. Need siis ära keerata. Keskel oli üks kruvi, ja kapott lahti, ja nurkades on veel 2 kruvi võrel...
See siis küljest ära... Ja kapoti alt jh 6-esed poldid 2tk ja 2 plekikruvi vms.
Plekikrviga on kinni see mootori ja tulemüüri vahel olev müra matt vms..
Siis saab selle plastiku keskelt kätte... ja otse paistab kohe ülevalt pistik. Selle küljes relee vms.
Arvatavasti on jh sul see relee või andur vms iganes läbi...
Sest kolmas aste töötab ilma takistiteta, ja kohe 12V takka. ET siis arvatavsti sul see lulla kh vaja uus saada.
Niiet suht lihtne
Jõudu tööle
Et siis see sama võre. Mis on kojameeste hoobade all. Võre vms iganes...
Keerad kojamehed ära... siis on ühed plastik tüüblid 2tk. PLastik mumm otsas. Need siis ära keerata. Keskel oli üks kruvi, ja kapott lahti, ja nurkades on veel 2 kruvi võrel...
See siis küljest ära... Ja kapoti alt jh 6-esed poldid 2tk ja 2 plekikruvi vms.
Plekikrviga on kinni see mootori ja tulemüüri vahel olev müra matt vms..
Siis saab selle plastiku keskelt kätte... ja otse paistab kohe ülevalt pistik. Selle küljes relee vms.
Arvatavasti on jh sul see relee või andur vms iganes läbi...
Sest kolmas aste töötab ilma takistiteta, ja kohe 12V takka. ET siis arvatavsti sul see lulla kh vaja uus saada.
Niiet suht lihtne
Jõudu tööle
Selge ... eks kindlasti saab ka nii... aga selle võre ära võtmine ei võta rohkem aega kui 5min.. koos tagasi panekuga...ja kõvasti lihtsam oli väljast poolt seda nokitseda... kui kapott kinni
Järgmine kord tegutsen igal juhul ise sama moodi.
Eks see oma enda asi jh kuidas teha viitsid. Ma tahtsin võimalikult korralikult.
Annab sealt kapoti alt pusida neid kontakte seal.. ja kui veel peab releed vms vahetama.
Aga kes teab... vb saab kh
Järgmine kord tegutsen igal juhul ise sama moodi.
Eks see oma enda asi jh kuidas teha viitsid. Ma tahtsin võimalikult korralikult.
Annab sealt kapoti alt pusida neid kontakte seal.. ja kui veel peab releed vms vahetama.
Aga kes teab... vb saab kh
Re: Salongi vent !
Tere,
mul kõik astmed töötavad, aga mure selles, et ventika mootor kipub vilisema kuivema ilmaga. Oskab keegi sooovitada, et kas seda mootorit annab ka määrida ja kust sellele ligi pääseb? Kas seal samast kapoti alt on ka mootorile ligi pääs? Vahetama ei tahaks hakata, aga vene auto sai küll seda ikka määritud, laagrid kulunud ja siis kurvi peal vilistab!
andke teada teadjad
Rait
mul kõik astmed töötavad, aga mure selles, et ventika mootor kipub vilisema kuivema ilmaga. Oskab keegi sooovitada, et kas seda mootorit annab ka määrida ja kust sellele ligi pääseb? Kas seal samast kapoti alt on ka mootorile ligi pääs? Vahetama ei tahaks hakata, aga vene auto sai küll seda ikka määritud, laagrid kulunud ja siis kurvi peal vilistab!
andke teada teadjad
Rait
-
- aktivist
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
- Asukoht: Tallinn Ja Viimsi
Re: Salongi vent !
Tark Sierra biibel näitab et soendus mootoi saab kätte salongi poolt. Ise pole ...maha kiskunud aga oleks vaja küll ,sest laulab 2. astmega. Kas ka määrida önnestub??? Kui önnestub anna teistele ka teada.parmaat kirjutas:Tere,
mul kõik astmed töötavad, aga mure selles, et ventika mootor kipub vilisema kuivema ilmaga. Oskab keegi sooovitada, et kas seda mootorit annab ka määrida ja kust sellele ligi pääseb? Kas seal samast kapoti alt on ka mootorile ligi pääs? Vahetama ei tahaks hakata, aga vene auto sai küll seda ikka määritud, laagrid kulunud ja siis kurvi peal vilistab!
andke teada teadjad
Rait
Re:
Mis piiblit sina loed? Üleval pool on ju täpselt kirjutatud kuidas ligi pääseb. Kapoti all asub ventilaator ikka, pildil lihtsalt ventilaator maha keeratud.kalevipoeg kirjutas: Tark Sierra biibel näitab et soendus mootoi saab kätte salongi poolt....
Võin võrdluseks oma kärust ka pildi panna, seal on ventikas veel küljes.Dexter kirjutas: kapoti alt pead lähenema asjale...umbes keskel tulemüüri ääres on plastik "kaas" (kinnitub mäletamistmööda 6 mm poltidega ) (selle peal on ka klaasipesuri voolikute klambrid) mille ära võttes ..avanebki sulle salongi ventikas
lisasin ka salongi ventika asukota viitava pildi
Õlitamise koha pealt ei oska öelda, pole ventilaatorit kunagi laiali lõhkunud, aga kasutaja Tehnic on küll ühe laiali lammutanud, äkki tema on selles suhtes targem.
Re: Salongi vent !
nojaanoo tegelt kaks...aga seda et teed kapoti lahti, siis on seal see plastik kate..keerad 2 kuuest polti sealt keskelt lahti...siis tirid kärts selle plastiku nahui sealt ja vahibki mootor vastu...siis tuleks lasta võllile määret aga kuna plastik kate on vist peal siis ei saa hästi..seda plastiku eemaldamist ei oska kirjeldada sest mina kasutasin haamrit ning pärast määrisin mootori ära
XR4 2.9i