Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Tere! Teen pisikese remondipäeviku/autoteema ka siia, kuna mõne jupi leidmisega juba segadusi tekkinud ning vajadusel targematelt nõu küsida. Endal parem vaadata, mis tehtud ning mida veel vaja teha auto kallal.
Sees on tal GT sisu, ees el. aknad, kesklukk, roolivõim, manuaalne katuseluuk, tagaklaasisoojendus. Rohkem nagu ei oskagi lisadeks nimetada.
Mootor 88kw Dohc, mille otsas 5-käiguline manuaalkast, LSD diferentsiaal, ees Cosworth replica stange ning RS küljelaiendid.
Põhi vajab siit-sealt keevitamist ning uusi jubinaid tuleb veel kuhjaga külge osta, enne kui mina jään tehnilise poolega rahule.
Kaasa sain juhipoolse tagumise ukse ka, tundub üsna roostevaba. Originaaluksel on juba ülalosas auk läbi mädanenud.
Hetkel tehtud:
- uus Excide aku, vana oli suht käkerdis ning lekkis hapet.
- gaasitross.
- tuledelüliti puhastatud.
- taga uued kettad-klotsid, suppordid värskendatud uute kolbide, tihendite ja õhutusniplitega. Uus piduriõli ka loomulikult (LS ~ 55k).
- terve pagassiluku mehhanism vahetatud, võtsin teise auto pealt.
- tagaluugile embleemid.
- bassikõlari koos võimendiga ning Kenwoodi raadio võtsin oma eelmisest autost, ees ja taga uued Mac Audio kõlarid, kaablid pagassi veetud.
- roolilatt vahetatud lekkevaba vastu, uus roolivõimuõli + uued Febi roolivardad ja Ruville -otsad, LS 56k midagi (17.09.2016)
- must lagi, piilarid.
- 1 summutipütt ära lõigatud, asendatud toruga.
- tuuning iluvõre.
- uued kummimatid.
- tagastange vahetatud, originaal sõideti puruks.
- valged küljesuunad.
- põhjakate e34 tds-i omast aretatud.
- teised veljed.
- kõik rattalaagrid (2016 sept-dets).
- kütusetorud lapitud (2016 nov).
- uued eesmised vent. kettad, klotsid, supportide kolvid, tihendid (2016 nov).
- gaasiklapiasendi andur. (2016 nov).
- temp andur termostaadikorpuse küljes. (2016 nov).
- korralikum klapikaas + uus tihend.
- uus mootoritemp. andur.
- uued stabikapuksid (30. 12. 2016)
- uus jagajakaas, -rootor, küünlad NGK R (27. 12. 2016)
- uued küünlajuhtmed (28. 12. 2016)
- Juhiukselink vahetatud
- Uus katalüsaator, uued käsipiduritrossid (10. 05. 2017).
- Uus käigukasti padi, jahutusradika vent eraldi lülitiga tööle (07. 06. 2017)
- Mootorijuhtmestikku veidi korrastatud (08. 06. 2017)
- Rattalaager jälle (07. 07. 2017)
- Uus paagivits (01. 08. 2017)
- Tagumine tooniring (16. 08. 2017)
- Uued akuklemmid, uued valged suunatuled ette + kiletatud tumedaks. (08. 09. 2017)
- Dohc jahutusventilaatorid koos raamiga, ootavad oma aega (kunagi).
- Korralikumad poolteljed + Lsd differ uue õliga (15. 09. 2017)
- Uus paisupaagikork, õhufilter, eesmised piduriklotsid (10. 10. 2017)
- Tagumine rattalaager keerati tsenseeritud pooltelje vahetusega, läks jälle uus, parempoolne tagumine (16. 10. 2017)
- Uued eesmised pidurikettad & pidurivoolikud (18. 11. 2017)
- "Uus" mootor, 2.0 88kw. Sinna juurde uued küünlad, väljalaskekoldetihend, tagumine väntvõlli simmer, veepump, generaatoririhm. Küünlajuhtmed, jagajakaas ning -rootor, kütuserõhuregulaator, gaasiklapiasendi andur tulid vana mootori pealt. (11. 2017?)
- Keretööd (karbid, põhi, poolraamid, esitiib, uksed, pagassiluuk, tõstekohad, tagumised rattakoopad), uued tagumised pidurisuppordid + kettad-klotsid, piduritorud ja -voolikud. Korralikum tagastange (2020).
Mõni üksik pilt on autost, pole Sierrasse veel nii väga kiindunud
10. 06. 2018 tõin korralikuma auto omale:
1.6 59kw mootoriga, Recaro istmed ette pandud (originaal tavaistmed anti kaasa), katuseluuki pole, kõik aknad vändaga, roolivõimendit pole (huvitav kogemus esimest korda ), kesklukku pole, elektriliselt reguleeritavad esituled, digitaalne kell, signalisatsioon. Rohkem lisasid nagu ei oskagi mainida.
Siin-seal pisemaid mõlke ja täkkeid on, kuid üldpilt on siiski väga viisakas.
Tehtud tööd:
13. 06. 2018. Õhufilter, küünlad, 3-kodaraga rool
21. 06. 2018. Mootoriõli + filter
22. 06. 2018. Klapikambrikaane tihend, generaatoririhm
26. 06. 2018. Bosch lambda, kütusefilter, summuti keevitamine
05. 07. 2018. Põhja puhastus/pesu, uus kivikaitse + kerevaha, teised pidurisuppordid + kettad ja klotsid, pidurivedelik
12. 07. 2018. Eesmine parempoolne rattalaager
13. 07. 2018. Tagumine tooniring
17. 07. 2018. Jahutusvedelik
21. 07. 2018. 16" Ronalid + värvimine
31. 07. 2018. Uued rehvid, rooliotsad, sillastend
26. 08. 2018 Ette uued pidurisuppordid, -klotsid, voolikud, paisupaagikork
04. 09. 2018 Temp. andurid, termostaat, Bosch küünlajuhtmed
Sees on tal GT sisu, ees el. aknad, kesklukk, roolivõim, manuaalne katuseluuk, tagaklaasisoojendus. Rohkem nagu ei oskagi lisadeks nimetada.
Mootor 88kw Dohc, mille otsas 5-käiguline manuaalkast, LSD diferentsiaal, ees Cosworth replica stange ning RS küljelaiendid.
Põhi vajab siit-sealt keevitamist ning uusi jubinaid tuleb veel kuhjaga külge osta, enne kui mina jään tehnilise poolega rahule.
Kaasa sain juhipoolse tagumise ukse ka, tundub üsna roostevaba. Originaaluksel on juba ülalosas auk läbi mädanenud.
Hetkel tehtud:
- uus Excide aku, vana oli suht käkerdis ning lekkis hapet.
- gaasitross.
- tuledelüliti puhastatud.
- taga uued kettad-klotsid, suppordid värskendatud uute kolbide, tihendite ja õhutusniplitega. Uus piduriõli ka loomulikult (LS ~ 55k).
- terve pagassiluku mehhanism vahetatud, võtsin teise auto pealt.
- tagaluugile embleemid.
- bassikõlari koos võimendiga ning Kenwoodi raadio võtsin oma eelmisest autost, ees ja taga uued Mac Audio kõlarid, kaablid pagassi veetud.
- roolilatt vahetatud lekkevaba vastu, uus roolivõimuõli + uued Febi roolivardad ja Ruville -otsad, LS 56k midagi (17.09.2016)
- must lagi, piilarid.
- 1 summutipütt ära lõigatud, asendatud toruga.
- tuuning iluvõre.
- uued kummimatid.
- tagastange vahetatud, originaal sõideti puruks.
- valged küljesuunad.
- põhjakate e34 tds-i omast aretatud.
- teised veljed.
- kõik rattalaagrid (2016 sept-dets).
- kütusetorud lapitud (2016 nov).
- uued eesmised vent. kettad, klotsid, supportide kolvid, tihendid (2016 nov).
- gaasiklapiasendi andur. (2016 nov).
- temp andur termostaadikorpuse küljes. (2016 nov).
- korralikum klapikaas + uus tihend.
- uus mootoritemp. andur.
- uued stabikapuksid (30. 12. 2016)
- uus jagajakaas, -rootor, küünlad NGK R (27. 12. 2016)
- uued küünlajuhtmed (28. 12. 2016)
- Juhiukselink vahetatud
- Uus katalüsaator, uued käsipiduritrossid (10. 05. 2017).
- Uus käigukasti padi, jahutusradika vent eraldi lülitiga tööle (07. 06. 2017)
- Mootorijuhtmestikku veidi korrastatud (08. 06. 2017)
- Rattalaager jälle (07. 07. 2017)
- Uus paagivits (01. 08. 2017)
- Tagumine tooniring (16. 08. 2017)
- Uued akuklemmid, uued valged suunatuled ette + kiletatud tumedaks. (08. 09. 2017)
- Dohc jahutusventilaatorid koos raamiga, ootavad oma aega (kunagi).
- Korralikumad poolteljed + Lsd differ uue õliga (15. 09. 2017)
- Uus paisupaagikork, õhufilter, eesmised piduriklotsid (10. 10. 2017)
- Tagumine rattalaager keerati tsenseeritud pooltelje vahetusega, läks jälle uus, parempoolne tagumine (16. 10. 2017)
- Uued eesmised pidurikettad & pidurivoolikud (18. 11. 2017)
- "Uus" mootor, 2.0 88kw. Sinna juurde uued küünlad, väljalaskekoldetihend, tagumine väntvõlli simmer, veepump, generaatoririhm. Küünlajuhtmed, jagajakaas ning -rootor, kütuserõhuregulaator, gaasiklapiasendi andur tulid vana mootori pealt. (11. 2017?)
- Keretööd (karbid, põhi, poolraamid, esitiib, uksed, pagassiluuk, tõstekohad, tagumised rattakoopad), uued tagumised pidurisuppordid + kettad-klotsid, piduritorud ja -voolikud. Korralikum tagastange (2020).
Mõni üksik pilt on autost, pole Sierrasse veel nii väga kiindunud
10. 06. 2018 tõin korralikuma auto omale:
1.6 59kw mootoriga, Recaro istmed ette pandud (originaal tavaistmed anti kaasa), katuseluuki pole, kõik aknad vändaga, roolivõimendit pole (huvitav kogemus esimest korda ), kesklukku pole, elektriliselt reguleeritavad esituled, digitaalne kell, signalisatsioon. Rohkem lisasid nagu ei oskagi mainida.
Siin-seal pisemaid mõlke ja täkkeid on, kuid üldpilt on siiski väga viisakas.
Tehtud tööd:
13. 06. 2018. Õhufilter, küünlad, 3-kodaraga rool
21. 06. 2018. Mootoriõli + filter
22. 06. 2018. Klapikambrikaane tihend, generaatoririhm
26. 06. 2018. Bosch lambda, kütusefilter, summuti keevitamine
05. 07. 2018. Põhja puhastus/pesu, uus kivikaitse + kerevaha, teised pidurisuppordid + kettad ja klotsid, pidurivedelik
12. 07. 2018. Eesmine parempoolne rattalaager
13. 07. 2018. Tagumine tooniring
17. 07. 2018. Jahutusvedelik
21. 07. 2018. 16" Ronalid + värvimine
31. 07. 2018. Uued rehvid, rooliotsad, sillastend
26. 08. 2018 Ette uued pidurisuppordid, -klotsid, voolikud, paisupaagikork
04. 09. 2018 Temp. andurid, termostaat, Bosch küünlajuhtmed
Viimati muutis JanekE, 28 Dets 2020, 22:34, muudetud 49 korda kokku.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
Autol mingi kotermann kallal, nimelt parktuled jäävad tihti peale. Tuledelülitist kustu panna, jäävad põlema ning mitu korda kangiga jebides saab lõpuks kustu, kõige paremini toimib kui kangi veidike enda poole tõmmata õrnalt. Kuid ka siis on järgmisel päeval avastus - tuled põlevad. Lüliti peetis või mis krdi jama on? Ei ole tore, kui iga päev aku tühi ja autot käima ei saa.
On kellelgi sarnane probleem olnud?
On kellelgi sarnane probleem olnud?
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
kui kangiga jebides kustu saab, siis proovi kangi vahetust
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
Homme vaatangi mõne teise Sierra pealt. Praegu võtsin küljest ja ujutasin wd-40ga üle tuimalt, hetkel sain tuled kustu. Nüüd on vaja auto käima saada, aku jälle kööga Võimalik, et ostan üldse uue aku, vana on mingisugune no-name käkk. Avastasin, et raibe vist lekib ka.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
Endalgi Sierra GT olnud talveautoks. Mõnus masin igati Edu tegemistes !
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
Mul ta igapäeva auto Kahte autot veel ei jaksa pidada, aga küll sinnamaale ka jõuan. Tänud.
Täna läks peale uus Exide Premium aku, 61Ah 600A.
Ette ostsin Mac Audio kõlarid ning taha läksid BM Auto mingid uued kõlarid. Ühtlasi alustasin musta lae tegemist ning sõbra kaudu sain 15" RS veljed ka, sinna veel rehvid peale leida ning saab alla visata. Enne muidugi värvin ära ja kapslid vajavad pisut korrastamist, kui juhuslikult kellelgi korralikke pole pakkuda? Praegusi velgi ei jäta vist talvekski, üks viskas pingis päris jubedalt.
Sierrat ikka kiidetakse, isegi autopoes eelmised autod kõvasti viisakamad olnud, siis ei muljetatud üldse nii palju.
Mingi kala tekkis juhiukses oleva kõlariga ning raadio viskas "protect" kirja ette. Homme võtan uuesti lahti, vist sai kehv ühendus või midagi.
Täna läks peale uus Exide Premium aku, 61Ah 600A.
Ette ostsin Mac Audio kõlarid ning taha läksid BM Auto mingid uued kõlarid. Ühtlasi alustasin musta lae tegemist ning sõbra kaudu sain 15" RS veljed ka, sinna veel rehvid peale leida ning saab alla visata. Enne muidugi värvin ära ja kapslid vajavad pisut korrastamist, kui juhuslikult kellelgi korralikke pole pakkuda? Praegusi velgi ei jäta vist talvekski, üks viskas pingis päris jubedalt.
Sierrat ikka kiidetakse, isegi autopoes eelmised autod kõvasti viisakamad olnud, siis ei muljetatud üldse nii palju.
Mingi kala tekkis juhiukses oleva kõlariga ning raadio viskas "protect" kirja ette. Homme võtan uuesti lahti, vist sai kehv ühendus või midagi.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
Viskasin eile RS-id alla juba, kõvasti sirgemad kui need 14" junnid kõlari ühendus ka korras. Järgmine nädal saab gaasitrossi kätte ning musta laega ühele poole
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
Paremaid pilte
Eile sõber koperdas oma purjus olekuga vastu autot, mille tulemusel kukkus esistange eest.. Hetkel sai nipukatega kinni tõmmatud, peab midagi välja mõtlema kuidas stange korralikult kinnitada
Eile sõber koperdas oma purjus olekuga vastu autot, mille tulemusel kukkus esistange eest.. Hetkel sai nipukatega kinni tõmmatud, peab midagi välja mõtlema kuidas stange korralikult kinnitada
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
Üks väike mure on - nimelt varuosatarnija ei leidnud, mis mõõduga kolb tagumistesse pidurisupportitesse läheb. Oskab keegi siit öelda, aidata? Taga ketastega sild.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
Hetkel käepärast ei ole aga net näitab 43mm sobib ka punnsilm scorpa oma!
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
Pole ilus küll naerda teise õnnetuse üle, aga ausalt seda lugedes ,et sõber koperdas joogisena stange otsa , ajas naerma natuke
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
ei ole hullu, ennast pani ka naerma. Reaalselt stangel polegi mingisuguseid kinnitusi, täiesti ulme. Aega on, siis peab midagi meisterdama hakkama. Imestasin, et varem polnud veel eest lennanud Ühtlasi tahaks kerevärvi ka juba võõbata kui nikerdamiseks läheb.
Üks mure jälle vähem - külge läks korralik gaasitross. On küll lühem sellest, mis enne küljes oli, kuid asi toimib.
Üks mure jälle vähem - külge läks korralik gaasitross. On küll lühem sellest, mis enne küljes oli, kuid asi toimib.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
tahaks kohe selle varuosa tarnija nime teada. muidu kui eparts.ee lehe lahti lööd siis seal vaatavad mõõdud kohe vastu
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 - Janek
Eraisik, niiet nimesid siin nimetama ei hakka
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i