1. leht 2-st

mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 26 Okt 2009, 18:10
Postitas kaups
Süütepooli ei jõua vool.
Algul oli säde kadunud, hakkasime küünaldest tagasi tulema ja isegi süütepooli ei jõua vool. Süütepool ise korras.
Kõikvõimalikud mõtted oleks oodatud, ei suutnud enam ise midagi välja mõelda, juhtmed paistsid ka igalpool terved olevat ja kaitsmed kõik korras. Pole ise karpadega väga tegemist teinud ja ei oska enam kuskilt otsida viga.

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 26 Okt 2009, 18:35
Postitas nustu826
Kuidas ei jõua süütepooli vool? Kui süütepooli ühele klemmile ei tule süüte sisselülitades akupinget, siis sul probleem käes ju? Kas autol signat vms peal ei ole mis seda vooluringi takistaks?

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 26 Okt 2009, 19:23
Postitas kaups
Süütepooli saime voolu tulema, aga edasi sealt ei lähe see, kõik süütepoolid ja kaablid mis käeulatuses sai läbi proovitud. :roll:

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 27 Okt 2009, 13:32
Postitas nustu826
Süütepooli ühele otsale tuleb + süüte sisselülitades ja teine klemm on ühenduses jagajas oleva hall-anduriga, kustkaudu tuleb ka mass peale. jagaja pööreldes antakse silindri jaoks impulss andurile ja see siis katkestab süütepooli vooluringi, ning tekib säde mis läheb edasi juhtmetesse ja sealt jagajasse ja sealt küünlasse(umbes nii peaks asi töötama).
Juhul kui sul on hall-anduriga jagaja, siis tuleks sealt alustada(jagaja küljes 3 klemmiga pistik oli vist). Katsun uurida järgi kuidas saab seda koduste meetoditega kõige paremini kontrollida,aga ei luba midagi...

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 27 Okt 2009, 13:53
Postitas nustu826
Hall-anduril: Üks ots on+, kuhu peab vool peale tulema, olenevalt autost 5 - 12V, teine ots on massis ja kolmas(arvatavasti must juhe aga ei ole kindel) on signaal. Ühenda tester üht otsa pidi massi, ja teine ots signaali juhtmele, ning siis käivita. kui testril näit kõigub mingis kindlas vahemikus siis peaks andur korras olema... Nii peaks umbkaudse korrasoleku teada saama

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 27 Okt 2009, 18:21
Postitas kaups
uurin igaks juhuks ette ära et kui see midagi ei näita siis kust edasi viga otsida ?

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 27 Okt 2009, 19:07
Postitas nustu826
Üldiselt karpal väga rohkem kohti ei ole kust sädemepuuduse korral vigu otsida kui kaabeldus terve ja süütepool korras...

Ja kuidas veendusid et pool korras? kas proovisid mõne teise auto peal?

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 27 Okt 2009, 19:16
Postitas kaups
töökorras auto pealt võtsime teise jap.

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 27 Okt 2009, 20:22
Postitas Teet01
Nii, üritan ka oma panuse anda. Hakkame algusest pihta. Süütepool i külge on ühendatud 3 juhet: kõrgepingejuhe jagajasse, musta värvi juhe, kuhu peaks tulema 12v, kui süüde sisse keerata ja roheline juhe on impulsi jaoks. Roheline impulsijuhe läheb tahhomeetri külge ja süütemooduli külge. Süütemoodul peab ka oskama millegi järgi impulssi süütepoolile ja tahhomeetrile anda anda, seega on vaja trigerit. Triger on üks vidin jagaja sees, mille külge läheb 3 juhet: must punase triibuga, roheline kollase triibuga, ja pruun. Seda, kuidas trigerit kontrollida, seletas nustu826 juba ära. Põhimõtteliselt peaks impulsi olemasolu nii ka kontrollida saama, kui starterit ringi ajada, siis peaks tahhomeetri seier natukene liikuma. Kui seier ei liigu mootori ringi ajamise ajal ültse, siis tõenäoliselt süütepooli impulss puudu. Sellisel juhul on midagi juhtunud kas süütemooduli või trigeriga, võimalik, et viga võib olla ka nende omavahelistes juhtmetes. Süütemoodul peaks 2.0 karpal olema see suur plekist kobakas porikoopa küljes, kuhu läheb külge 24 juhet. Põhimõtteliselt kontrolli süütepooli, süütemooduli ja jagaja omavahelised juhtmed ja veendu, et vajalikud signaalid, voolud, massid oleksid olemas.

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 27 Okt 2009, 20:57
Postitas kaups
tahhokas tõmbles meil koguaeg, seega impulss on olemas, aga viisime auto ühele tarkpeale praegu, lubas homme 4paki eest korda teha, eks ma siis pärast uurin talt et mis ja kus oli, kirjutan siis siia ka kui ise targemaks saan.

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 28 Okt 2009, 18:19
Postitas ollu21
küsimus:kuhu jookseb roheline juhe süütepooli miinus otsast??

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 28 Okt 2009, 19:43
Postitas ollu21
süütepoolist välja tuleva kaablisse tuleb vga nõrk vool proovisime näpuga.pakkuge võimalusi.

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 30 Okt 2009, 17:51
Postitas ollu21
kui süüde sisse lülitada ja panna roheline juhe süüte pooli peale lõõb sädemeid nagu oleks lühis sees?aga süütepoolist välja tuleva kõrgepinge kaablis on vool sees.

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 31 Okt 2009, 13:18
Postitas Teet01
Miks sa minu eelmist postitust ei lugenud? Seal täpselt ära seletatud, kuhu iga süütepoolist tulev juhe läheb. Roheline juhe on tahhomeetri ja süütepooli impulsi jaoks.

Re: mure 2.0 74kw karpaga.

Postitatud: 11 Nov 2009, 22:13
Postitas Sulo
Mul prooviti ka vist samal (ausaltöeldes pole väga kindel mitme kilovatine 2.0 85 a. mootor mulle sinna kapoti alla sokutati) seda elektronsüüdet käima saada, 2 päeva üritati, tulemusteta. Pandi eelmise mootori kontaktidega jagaja peale ja käib kui kell, need elektronsüüte juhtmed tilpnevad niisama nüüd, pealtnäha probleemi ei põhjusta :roll: Ja süütepooli küljest tuleva juhtme vahelt korjati 50 oomi suur neljakandiline takisti ära. Säde oli kohe palju tugevam, aga hoiatati, et kauaks ei tasu süüdet sisse jätta, kui mootorit ei käivita, süütepool kuumeneb üle ja põleb maha. Seda võib ette tulla küll, see isolatsioon seal eriti kuuma ei kannata, 100 kraadi peaks vist juba ohtlik olema.