1. leht 1-st

2,0 -dohc- ei käivitu

Postitatud: 30 Sept 2009, 14:57
Postitas tarm
töötas kenasti siis pooleks tunniks jätsin seisma, käivitus aga ei läinud enam pöördesse ja suri välja, ja enam ei käivitu isegi ei luba mitte. oskab keegi nõu anda kust võiks viga otsida

Re: 2,0 -dohc- ei käivitu

Postitatud: 30 Sept 2009, 19:07
Postitas kersti
Kas kütusepump suriseb?
Loe siit, ehk saad ideid.
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... uetusepump" onclick="window.open(this.href);return false;

Popp lahendus on lüliti pagassis varuratta all.
Mul endal on ka kaks korda sama probleem olnud. Esimene kord oli põhjuseks immo ja teine kord pumba kaitse. Sai aku pealt uus juhe pumbale veetud ja asi hakkas tööle.

Re: 2,0 -dohc- ei käivitu

Postitatud: 02 Okt 2009, 20:39
Postitas tarm
tänud, oligi viga ainult lülitis.

Re: 2,0 -dohc- ei käivitu

Postitatud: 16 Okt 2009, 20:20
Postitas Tehnic
ise sain esimese sierraga täpselt sama tünga :mrgreen:

Re: 2,0 -dohc- ei käivitu

Postitatud: 07 Dets 2009, 12:21
Postitas reekas18
mul on sama probleem vahetasin kaitsmed mõned ära ja korra lubas ja enam käima ei lähe ja ma vaatasin seda lülitit mis on varuratta all mul ple seda :D:P

Re: 2,0 -dohc- ei käivitu

Postitatud: 07 Dets 2009, 17:44
Postitas contact
neid vist topiti mujale ka kui ainult varuratta auku. kuskile tiiva juurde.
ja osadel on see eemaldatud, eelmise omaniku enda poolt.

Re: 2,0 -dohc- ei käivitu

Postitatud: 07 Dets 2009, 22:58
Postitas Henn
ise sain ka tünga kunagi selle lülitiga sõitsin läbi augu ja pahh auto oli tumm.

Re: 2,0 -dohc- ei käivitu

Postitatud: 07 Dets 2009, 23:42
Postitas reekas18
sain korda relee oli läbi :P

mulle õeldi et mk3 ei olegi seda lülitit varuratta alla :P

Re: 2,0 -dohc- ei käivitu

Postitatud: 11 Dets 2009, 21:44
Postitas Tehnic
ju fordi tehasele kaevati et see takistab mendi eest põgenemist või ralli sõitmist kui esimese suurema augu korral mootor seiskub :mrgreen: :mrgreen:

Re: 2,0 -dohc- ei käivitu

Postitatud: 11 Dets 2009, 22:37
Postitas reekas18
Tehnic kirjutas:ju fordi tehasele kaevati et see takistab mendi eest põgenemist või ralli sõitmist kui esimese suurema augu korral mootor seiskub :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: