Salongi vent !

Tuled, juhtmestik, elektroonika
Kasutaja avatar
grimes
kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 08 Dets 2007, 01:37
Asukoht: Tallinn->LAAGRI

Salongi vent !

Postitus Postitas grimes » 11 Dets 2007, 01:31

Nii...
Nüüd ka külmad ajad, ja väike mure tekkinud.
ET siis soojapuhur töötab ainult esimese astmega...
Alguses on raske autot seest soojaks saada, kui aknad udused jne. Kui soojaks läheb siis pole kõige hullem, aga vahepeal ikka tahaks saada rohkem sooja. Ja praegu pole väljas niipalju külma ,et peaks väga kurtma.
Lülitis viga ei ole. Neid on proovitud sinna oma 7tk (pidavat olema tüüpviga lüliti)
Vahepeal nagu kui paned teise astme peale.. siis parempoolse hoova lükkad alla... kuuled kuidas pöördeid kogub puhur. Aga esimesele astmele tagasi pannes. Käib ikka sama moodi, või isegi kiiremini.
Kaitsmed on üle kontrollitud ja selles ei tohiks asi olla.

ON ehk sierra omaikud selle veaga enne hädas olnud, ja ehk teavad.
Kas ehk võivad olla mootori küljes juhtmed oksuteerunud ? :roll:
Kui võib viga selles olla. Siis kui lihtne asjale ligi on saada ? Raske ligidale pääseda mootorile ? Kus kohast tuleb asjale läheneda, mida maha kitkuda vms ?

Ette tänades : grimes

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 11 Dets 2007, 01:38

mul töötab aind kolmas aste ja seegi kuidagi lahjalt

Kasutaja avatar
grimes
kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 08 Dets 2007, 01:37
Asukoht: Tallinn->LAAGRI

Postitus Postitas grimes » 12 Dets 2007, 01:05

Nii sai täna töökäigus ka siis puhur tööle...
Sai siis lahti lammutatud... et mootorile ja juhtmetele ligi saaks.
Pistik oli natuke sulanud, ja kontaktid väga oksudeerunud.
Sai siis näpitsatega natuke ka kokku pigistatud, ja pistikust klemmid välja võetud. Ja siis külge... Ja sain tööle :wink:

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 12 Dets 2007, 12:56

tahad äkki töö juhendi kirja panna siia, et kust mida lahti keerasid et ligi pääsesid ja kus see pistik täpselt oli. kindlasti leiab selle ka igaüks ise ülesse, kuid kui on ilusti juhend olemas saab ju kiiremini

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 12 Dets 2007, 19:35

tarmo kirjutas:tahad äkki töö juhendi kirja panna siia, et kust mida lahti keerasid et ligi pääsesid ja kus see pistik täpselt oli. kindlasti leiab selle ka igaüks ise ülesse, kuid kui on ilusti juhend olemas saab ju kiiremini
kapoti alt pead lähenema asjale...umbes keskel tulemüüri ääres on plastik "kaas" (kinnitub mäletamistmööda 6 mm poltidega ) (selle peal on ka klaasipesuri voolikute klambrid) mille ära võttes ..avanebki sulle salongi ventikas :)...ja kui ainult kolmas aste töötab..võib olla ka see nn. takistite plokk õhtal (asetseb ventika küljes see kuhu lähevad lülitist /releest tulevad juhtmed)..kuid kontrolli ennem üle siiski pistikud seal nn. takistiploki küljes;)

edit: lisasin ka salongi ventika asukota viitava pildi

Pilt

Kasutaja avatar
grimes
kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 08 Dets 2007, 01:37
Asukoht: Tallinn->LAAGRI

Postitus Postitas grimes » 13 Dets 2007, 00:22

Põhimõtteliselt nii nagu Dexter kirjutas...

Et siis see sama võre. Mis on kojameeste hoobade all. Võre vms iganes...
Keerad kojamehed ära... siis on ühed plastik tüüblid 2tk. PLastik mumm otsas. Need siis ära keerata. Keskel oli üks kruvi, ja kapott lahti, ja nurkades on veel 2 kruvi võrel...
See siis küljest ära... Ja kapoti alt jh 6-esed poldid 2tk ja 2 plekikruvi vms.
Plekikrviga on kinni see mootori ja tulemüüri vahel olev müra matt vms..
Siis saab selle plastiku keskelt kätte... ja otse paistab kohe ülevalt pistik. Selle küljes relee vms.

Arvatavasti on jh sul see relee või andur vms iganes läbi...
Sest kolmas aste töötab ilma takistiteta, ja kohe 12V takka. ET siis arvatavsti sul see lulla kh vaja uus saada.
Niiet suht lihtne :wink:

Jõudu tööle :twisted:

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 13 Dets 2007, 19:17

hmm..mina küll kunagi pole ventikale ligi pääsemiseks seda ribidega pealmist võre ära võtnud (see kust läbi tulevad kojamehe hoovad)...ainult see plastik mis selle ventika peal on tuleb ära võtta...;)

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 13 Dets 2007, 19:52

vot just sellisete pisiasjade pärast tahtsingi täpset juhendit

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 13 Dets 2007, 20:06

tarmo kirjutas:vot just sellisete pisiasjade pärast tahtsingi täpset juhendit
ja nüüd on Tarmo meil nati targem..seega...edu lammutamisel..;)..

Kasutaja avatar
grimes
kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 08 Dets 2007, 01:37
Asukoht: Tallinn->LAAGRI

Postitus Postitas grimes » 13 Dets 2007, 22:31

Selge ... eks kindlasti saab ka nii... aga selle võre ära võtmine ei võta rohkem aega kui 5min.. koos tagasi panekuga...ja kõvasti lihtsam oli väljast poolt seda nokitseda... kui kapott kinni :wink:

Järgmine kord tegutsen igal juhul ise sama moodi.
Eks see oma enda asi jh kuidas teha viitsid. Ma tahtsin võimalikult korralikult.
Annab sealt kapoti alt pusida neid kontakte seal.. ja kui veel peab releed vms vahetama.

Aga kes teab... vb saab kh :wink:

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 14 Dets 2007, 19:20

saab saab..ja täiesti korralikult!!;)

parmaat
turist
Postitusi: 5
Liitunud: 15 Nov 2009, 14:10

Re: Salongi vent !

Postitus Postitas parmaat » 10 Dets 2009, 23:52

Tere,

mul kõik astmed töötavad, aga mure selles, et ventika mootor kipub vilisema kuivema ilmaga. Oskab keegi sooovitada, et kas seda mootorit annab ka määrida ja kust sellele ligi pääseb? Kas seal samast kapoti alt on ka mootorile ligi pääs? Vahetama ei tahaks hakata, aga vene auto sai küll seda ikka määritud, laagrid kulunud ja siis kurvi peal vilistab!

andke teada teadjad :)

Rait

kalevipoeg
aktivist
Postitusi: 427
Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
Asukoht: Tallinn Ja Viimsi

Re: Salongi vent !

Postitus Postitas kalevipoeg » 11 Dets 2009, 01:18

parmaat kirjutas:Tere,

mul kõik astmed töötavad, aga mure selles, et ventika mootor kipub vilisema kuivema ilmaga. Oskab keegi sooovitada, et kas seda mootorit annab ka määrida ja kust sellele ligi pääseb? Kas seal samast kapoti alt on ka mootorile ligi pääs? Vahetama ei tahaks hakata, aga vene auto sai küll seda ikka määritud, laagrid kulunud ja siis kurvi peal vilistab!

andke teada teadjad :)

Rait
Tark Sierra biibel näitab et soendus mootoi saab kätte salongi poolt. Ise pole ...maha kiskunud aga oleks vaja küll ,sest laulab 2. astmega. Kas ka määrida önnestub??? Kui önnestub anna teistele ka teada.

Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Re:

Postitus Postitas Teet01 » 11 Dets 2009, 10:21

kalevipoeg kirjutas: Tark Sierra biibel näitab et soendus mootoi saab kätte salongi poolt....
Mis piiblit sina loed? :shock: Üleval pool on ju täpselt kirjutatud kuidas ligi pääseb. Kapoti all asub ventilaator ikka, pildil lihtsalt ventilaator maha keeratud.
Dexter kirjutas: kapoti alt pead lähenema asjale...umbes keskel tulemüüri ääres on plastik "kaas" (kinnitub mäletamistmööda 6 mm poltidega ) (selle peal on ka klaasipesuri voolikute klambrid) mille ära võttes ..avanebki sulle salongi ventikas

lisasin ka salongi ventika asukota viitava pildi

Pilt
Võin võrdluseks oma kärust ka pildi panna, seal on ventikas veel küljes.
Pilt
Õlitamise koha pealt ei oska öelda, pole ventilaatorit kunagi laiali lõhkunud, aga kasutaja Tehnic on küll ühe laiali lammutanud, äkki tema on selles suhtes targem.

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Salongi vent !

Postitus Postitas Tehnic » 11 Dets 2009, 21:35

nojaanoo :mrgreen: tegelt kaks...aga seda et teed kapoti lahti, siis on seal see plastik kate..keerad 2 kuuest polti sealt keskelt lahti...siis tirid kärts selle plastiku nahui sealt ja vahibki mootor vastu...siis tuleks lasta võllile määret aga kuna plastik kate on vist peal siis ei saa hästi..seda plastiku eemaldamist ei oska kirjeldada sest mina kasutasin haamrit :twisted: ning pärast määrisin mootori ära
XR4 2.9i

Vasta