Generaatori ülelaadimine (Probleem lahendatud)
Postitatud: 27 Mai 2018, 22:05
Nii mure siis selline et generaator laeb üle ja mitte lihtsalt üle vaid räigelt üle.
Käivitades selline tunne nagu aku poleks ültse laadinud ja kui masin käib näitab tester 15V - 16V
Kui korra nüüd gaasi anda siis viskab 17V peale ja tühikäigul tiksub juurde
Kui välja suretada ja süüde sisse tagasi panna näitab 11,3V
Kui startserit anda näitab 8,5V - 11V ja kui käima läheb näitab 15V -16V
Vahetatud on salongi juhtmestik.
Vahetatud on mootori juhtmestik.
Proovitud teist Dohc-i aju.
Proovitud on 3 genekat
Sümptomid ei muutu ja teeb ikka sama trikki.
Autol on peal Woofri voolukaabel.
Korra käis mõte läbi et selles on asi aga ei ole sest tümm põhja keerata ja katus värisema panna ei tee genekas sellest suurt numbrit ja kõigutab laadimist maksimaalelt 0,5V
Teine võimalus see et genekas ei sobi ja justnimelt Dohlaka oma.
Nimelt salongi juhtmestik on vanatüübi MK1 ja MK1 üleminek MK2 peale.
See on see kahepistiku juhtmestik millel ei ole mootori juhtmestiku kolmest pistikut.
Oli see salongijuhtmestik 2,0 Pinto IS oma.
Kuna vanatüübi juhtmestikule dohlakat panna ei saa siis ehitasin silla kus kahene pistik läheb kolmeseks ja otse akutaha nagu uuematüübi MK2 90a alates.
Homme proovin Pinto IS genekat ja vahetan rihmaratta et see dohlakale panna.
Kui kellelgi on midagi lisada siis vihjed, kokkupuuted ja nõu teretulnud
Käivitades selline tunne nagu aku poleks ültse laadinud ja kui masin käib näitab tester 15V - 16V
Kui korra nüüd gaasi anda siis viskab 17V peale ja tühikäigul tiksub juurde
Kui välja suretada ja süüde sisse tagasi panna näitab 11,3V
Kui startserit anda näitab 8,5V - 11V ja kui käima läheb näitab 15V -16V
Vahetatud on salongi juhtmestik.
Vahetatud on mootori juhtmestik.
Proovitud teist Dohc-i aju.
Proovitud on 3 genekat
Sümptomid ei muutu ja teeb ikka sama trikki.
Autol on peal Woofri voolukaabel.
Korra käis mõte läbi et selles on asi aga ei ole sest tümm põhja keerata ja katus värisema panna ei tee genekas sellest suurt numbrit ja kõigutab laadimist maksimaalelt 0,5V
Teine võimalus see et genekas ei sobi ja justnimelt Dohlaka oma.
Nimelt salongi juhtmestik on vanatüübi MK1 ja MK1 üleminek MK2 peale.
See on see kahepistiku juhtmestik millel ei ole mootori juhtmestiku kolmest pistikut.
Oli see salongijuhtmestik 2,0 Pinto IS oma.
Kuna vanatüübi juhtmestikule dohlakat panna ei saa siis ehitasin silla kus kahene pistik läheb kolmeseks ja otse akutaha nagu uuematüübi MK2 90a alates.
Homme proovin Pinto IS genekat ja vahetan rihmaratta et see dohlakale panna.
Kui kellelgi on midagi lisada siis vihjed, kokkupuuted ja nõu teretulnud