Ford sierra elekter.

Tuled, juhtmestik, elektroonika
Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 10 Aug 2006, 12:53

hooratta kergendamine tõmbab võimsust alla ja see omakorda mõjutab tippkiirust. aga selle eest läheb kergemini pöördesse :P
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 10 Aug 2006, 13:56

ah kui aus olla siis ma ei aja erilist kiirendusse püssi taga lihtsalt tahan võimalikud lihtsamad asjad ära teha millega võimalus mootori võimsust veits tõsta. :D :D :D. muidu ma olen uurinud siin eestis ja välismaalt neti kaudu, kust oleks võimalik saada scorpio COSWORTH-I tehnikat. hingi ihgab ikka cosu järele tahaks täiega selle 152kw cossu vahele panna + manuaal kast, mitte automaat. Sierrast käiks se 152kw jõud nii üle et hoia ainult kinni. aga eestis ei ole ühtegi avariilist scorpat millel oleks cosu tehnika peal ja saksamaal oli 52 000- üks mis oli esimese parema nurga avariiga, tehnika paistis korras olema.

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 10 Aug 2006, 14:53

ega neid siin eestis ei müüda eriti jah avariilistena. kui on mõni siis see müüakse ropp kiirelt maha. ega isegi ei ütleks cossu tehnikast ära kui odavalt saax :D
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 10 Aug 2006, 15:39

probemees kirjutas:sellge, aga ma mõtlesin et ma seda hooratast ei näppigi lase jääda nii nagu on, sest selle hooratta kergendamisega pidi ka tippkiirust alla tõmbama vastab se tõele :?:
ja kle mis moodi sa kepse kergemaks tegid. :?: :?:
Tundub küll, et lõppkiirust ta maha tõmbab, sest Raadil sai proovimas käidud ja 1km peale sain ainult 165km/h, aga see on päris hea kui kiiresti masin pöörded üles kruvib.
Kepsud võtsin kätte ja käiiasin lihtsalt seda valu ülejääke või mis iganes need ääred olid maha. Pärast see tasakaalustamine ikka -tsenseeritud- töö küll.

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 11 Aug 2006, 00:40

peab vist ikka oma mootori ka lahti võtma ja kepsud kergemaks tegema + vb kolvid ka. lihviks natuke plokki kaant, sportnukk, torukollektor, sisse laset lihviks siledamaks, koonus filter, mõne asjaga siin tuleb ehk veiz probleeme, aga sõbra kaudu saaks ehk odavamalt, tal tutvised kuskil ralli tiimis.... kes mootoreid forseerivad. saab näha is sest sierra mootorist saab. seda küll aga alles järgmine aasta ehk. :roll: :roll: :roll:

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 11 Aug 2006, 22:53

probemees kirjutas:peab vist ikka oma mootori ka lahti võtma ja kepsud kergemaks tegema + vb kolvid ka. lihviks natuke plokki kaant, sportnukk, torukollektor, sisse laset lihviks siledamaks, koonus filter, mõne asjaga siin tuleb ehk veiz probleeme, aga sõbra kaudu saaks ehk odavamalt, tal tutvised kuskil ralli tiimis.... kes mootoreid forseerivad. saab näha is sest sierra mootorist saab. seda küll aga alles järgmine aasta ehk. :roll: :roll: :roll:
Mida enda masina mootoril veel teha tahan on plokikaant lasta lihvida, kolvid uued ja suuremad panna ning toru kollektor. Mõtlen veel mida selle kergema hoorattaga teha.

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 12 Aug 2006, 10:56

eks kui mul küsimusi või mingeid muresi seose selle mootoriga tekkib, siis tean kelle poole pöörduda. :P

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 12 Aug 2006, 11:36

Ikka aitan kui oskan :P

Vasta