K: Probleem märja ilmaga.

Kapotialused jutud
Vasta
Kasutaja avatar
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

K: Probleem märja ilmaga.

Postitus Postitas thunder » 28 Veebr 2010, 14:19

Selline mure siis autoga et iga kord kui ilmastik vähekenegi niiske on, hakkab auto jõnksutama ja puterdama. Eriti hull on asi vihmase ilmaga. Siis pannes auto käima, sureb ta välja kohe kui mootor soojaks läheb. Käima siis enam ennem ei lähe kui mootor maha jahtunud on.
Selline viga esineb ainult märja ilmaga. Suvel kuivaga ja talvel külmaga polnud mingit muret. Ometigi peaks ju isegi -20 juures kapotialune ikka soojaks minema?
Et oskab keegi äkki mingeid ideid pakkuda mida ma kontrollima peaks?
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1

kristo219
turist
Postitusi: 10
Liitunud: 15 Veebr 2010, 13:17

Re: K: Probleem märja ilmaga.

Postitus Postitas kristo219 » 28 Veebr 2010, 15:31

thunder kirjutas:Selline mure siis autoga et iga kord kui ilmastik vähekenegi niiske on, hakkab auto jõnksutama ja puterdama. Eriti hull on asi vihmase ilmaga. Siis pannes auto käima, sureb ta välja kohe kui mootor soojaks läheb. Käima siis enam ennem ei lähe kui mootor maha jahtunud on.
Selline viga esineb ainult märja ilmaga. Suvel kuivaga ja talvel külmaga polnud mingit muret. Ometigi peaks ju isegi -20 juures kapotialune ikka soojaks minema?
Et oskab keegi äkki mingeid ideid pakkuda mida ma kontrollima peaks?
vaheta küünla juhtmed ära:D

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Re: K: Probleem märja ilmaga.

Postitus Postitas tann » 28 Veebr 2010, 16:47

Ja kui süütesüsteemi osad vahetatud(jagaja kaas,rootor, juhtmed, küünlad ja muud jupid mille töös vähegi põhjust kahelda on), siis vaata üle ka need juhtmed, mis mootori tööks vajalikud on. Juhiks tähelepanu ka sellele, et kui küünlajuhe on küünla peal piibus üle löönud (küünla peal on tahmajutt), siis tuleb küünlad ja juhtmed korraga ära vahetada, sest muidu ei saa ikka korda, üks rikub teise!

nustu826
aktivist
Postitusi: 368
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:16
Asukoht: Türi - Paide

Re: K: Probleem märja ilmaga.

Postitus Postitas nustu826 » 28 Veebr 2010, 17:08

Märja ilma probleemi tekitab ka süütepool juhul kui sul selline asi autol ikka on... Enda kogemus

Kasutaja avatar
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

Re: K: Probleem märja ilmaga.

Postitus Postitas thunder » 07 Mär 2010, 14:20

Jagaja kaas, rootor, küünlajuhtmed on vahetatud u. 20k km tagasi. Kahtlen et viga selles on. Pigem siis vaatan süütepooli.
Kunagi varem oli sama mure, siis oli veaks immobilaiser mis küttepumbale aegajalt voolu ei tahtnud anda. Kas väntvõlli andur võib sarnast jama tekitada?
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: K: Probleem märja ilmaga.

Postitus Postitas xr4 » 07 Mär 2010, 14:46

20k on tegelikult juba päris pikka aeg
XR4iPilt

Kasutaja avatar
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

Re: K: Probleem märja ilmaga.

Postitus Postitas thunder » 07 Mär 2010, 15:53

Vahetasin need süütesüsteemi osad tookord lihtsalt igaksjuhuks välja. Vanad osad olid vähemalt 150k km sõitnud ja viga polnud midagi neil. Kas tõesti minu ostetud uued osad võivad siis 20k km jooksul juba läbi olla? Samas võin ma ju need vanad osad tagasi panna kui ma nad üles leian. Vaevalt et sellega midagi küll muutub, aga proovida ma võin.
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1

soosu3
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 08 Veebr 2010, 01:52
Asukoht: Tallinn / Läänemaa Tel. 5182702

Re: K: Probleem märja ilmaga.

Postitus Postitas soosu3 » 07 Mär 2010, 23:04

thunder kirjutas:Vahetasin need süütesüsteemi osad tookord lihtsalt igaksjuhuks välja. Vanad osad olid vähemalt 150k km sõitnud ja viga polnud midagi neil. Kas tõesti minu ostetud uued osad võivad siis 20k km jooksul juba läbi olla? Samas võin ma ju need vanad osad tagasi panna kui ma nad üles leian. Vaevalt et sellega midagi küll muutub, aga proovida ma võin.
Tegemist ilmselt niiskusega(kondensaadiga) jagaja kaane all. Puhasta jag. kaas seestpoolt ja lase õrna kihi aerosoolõliga üle, aitab igal juhul. Ka väljast võib üle pihustada koos küünlajuhtmetega, sama süütepooliga.

Vasta