2,3 diisel

Kapotialused jutud
Vasta
Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

2,3 diisel

Postitus Postitas motohead » 07 Mai 2009, 21:19

probleem järgmine sai pihustid stendis korda tehtud ja koos uute tihenditega tagasi peale pandud. algusel kõikk nagu filigraano aga oh häda järsku jõi plagina sisse kui pöörded paigal hoida sellise terava nagu metalli kolina või nagu laseks keegi eetrit lisaks.
Nno ja siis hakkasid pöörded ka jamama ei tulnud kohe alla.
no ja nüüd ei lähe käimagi enam
üks tegelane arvas et pump andis saba et lõhkus midagi seest ära




väga väga tänan neid kes head nõu annavad ja võin ka õlle välja teha
sest häda on suur auto igapäevases kasutuses
auto all ma sündisin ja suren ka;)

Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Re: 2,3 diisel

Postitus Postitas motohead » 09 Mai 2009, 15:55

no paistab et abi pole siit loota :roll: järelikult tuleb ise hakkama saada...
kuna pump kohe käes siis tuleb pulkadeks võtta ja vaadata mis siis juhtus
auto all ma sündisin ja suren ka;)

fordsi
aktivist
Postitusi: 268
Liitunud: 07 Apr 2006, 09:54
Asukoht: türi

Re: 2,3 diisel

Postitus Postitas fordsi » 10 Mai 2009, 08:15

arvata võib et pump, aga ise pole seal lammutada midagi minu arust , soovitan viia spetsialisti kätte.
jään fordide juurde

Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Re: 2,3 diisel

Postitus Postitas motohead » 11 Mai 2009, 17:26

noo pumbas pole tõesti otseselt aga vaadata ikka ju võib :D
auto all ma sündisin ja suren ka;)

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: 2,3 diisel

Postitus Postitas AlarT » 30 Mai 2009, 13:00

Mina kahtlustaks kah kõrgsurve pumbaga midagi, aga see on nii peen ja teadmisi nõudev asi ,et selleks oleks vaja viia asjatundja juurde.
Isiklikult soovitan oisu diislit, minugi auto käis seal ja tehti korda.
On muidugi veel mingi võimalus, et tehti pihustitega midagi valesti, aga seda ei oska pikemalt kommenteerida ja seda varianti väga ei usu.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Re: 2,3 diisel

Postitus Postitas motohead » 02 Juun 2009, 12:20

asi juba ammu kooras nimelt lendas eelmisel pumbal ette ande pump
sain järgmise lammaris sest vana oli vett ka saanud aga nüüd hakkab ka uus jebima ei tea kas jälle etteandepump
auto all ma sündisin ja suren ka;)

Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Re: 2,3 diisel

Postitus Postitas motohead » 29 Okt 2009, 22:11

nii probleem selline hommikuti on kütus ära vajunud käiad käiad kuni käima läheb.
Kusagil on miskit ebatihe,oleks vaja teada mille pärast see kütus võib alla vajuda.
ette tänades taas.
auto all ma sündisin ja suren ka;)

nustu826
aktivist
Postitusi: 368
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:16
Asukoht: Türi - Paide

Re: 2,3 diisel

Postitus Postitas nustu826 » 29 Okt 2009, 22:54

Kütus võib lekkida suretusklapi vahelt, samuti on üks koht käsipumba korpus, kus siis O tihendid ära väsivad ajapikku

Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Re: 2,3 diisel

Postitus Postitas motohead » 30 Okt 2009, 20:32

kontrollitud see juba käsipump korras äsja vahetatud ja peab kui hommikul käsipumpa katsuda siis see kange.magnetklapp ka kontrollitud.
aga kas pihusti tagasivooludes saaks asi olla?
auto all ma sündisin ja suren ka;)

Hulkur
kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Veebr 2007, 12:52

Re: 2,3 diisel

Postitus Postitas Hulkur » 04 Nov 2009, 21:05

Pihustite tagasivoolu voolikud peavad olema väga tihedad. Kui sealt õhku tõmbab siis vajubki küttus alla.

Vasta