2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas Dexter » 05 Dets 2015, 12:34

cobravello kirjutas:Kui sa kaupled selle hinnaklassiga autode turul ja loodad uut autot saada, siis teed sa ise endale liiga enne kui keegi teine.
Kes rääkis kasumi teenimisest? Lihtsalt see viib ka korralikult teostatud töödega tehtud autoomanikud väga kehva seisu, sest teatakse, et sellised sulid on liikvel.
Ja auto korralikult remontides ei saa kunagi rääkida kasumist. Nt. olen enda ühe auto sisse lappinud rohkem kui 2000eur 3 aastaga, veel sellele ostuhinnale. Ja kuna inflatsioon ja auto vananemine teevad omatööd siis never ei saa ma tagasi seda hinda millega ma selle ostsin.
Ja kuna ise töötasin ka autoremondi alal kus käis palju saaremaale müüki tulevaid autosid remondis, siis ütlesin omanikule, et mina mingit porri ei tee. Otsigu keegi teine, kui korralikult teha ei taha. Pika vingumise peale siiski oli päri korralikult tegemisega.- Kuidagi peab ju neid raipeid ja omanikke kontrolli all hoidma.
Ja veel mainin seda, et olen vähemasti kümmekond autot aastaga (4a järjest) suunanud vanametalli, kuna remont oleks ületanud mitmekordselt auto turuväärtuse ja parem otsus on soetada uuem liikur. Seega, ennem remonti soovitan soojalt järele mõelda, kas tasub üldse - mitmetel juhtudel on see ebaotstarbekas.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas Tarmo » 05 Dets 2015, 14:15

hobiauto puhul ei saa kunagi rääkida auto ostu hinnast vs sisse maetav raha. ja no olgem ausad, kellel on sierra lihtsalt ökonoomne vahend punktist a punkti b sõitmiseks?

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas Jesper » 05 Dets 2015, 15:03

Vabalt saab, lihtsalt nutikas on valida selline auto, mis midagi väärt ka on. Ma olen täiesti kindel, et näiteks stiilis kokku lastud mootoriga alguse otsa Cossie remondi sisse ei ole füüsiliselt võimalik rohkem raha panna, kui pärast tagasi saab. Noja kui mul tekiks tuju oma originaalvärvis Mk4 Cabrio selle 800€ eest kevadel turgu lükata, mis ostu ja hädapärase korrastamise peale kulus, siis kaoks see ilmselt kiiremini kui jõuad "ah" öelda.

Minu jaoks näiteks on ostusooviga hobiautot vaadates suht väärtusetu see, kui sinna on nii palju B-osi külge pandud et pmst võiks Fordi märgi asemel Fixuse logo nina peale virutada. Ma saan 100% aru, et tegelikult on need jupid enamasti kvaliteetsed jne, see ei ole ikkagi enam nii lahe auto kui selline, kus enamik polte pole pärast tehaseväravast lahkumist kunagi lahti käinud, omaniku käsiraamat on alles, tungraud on originaalne jne. Ja tarbeautoks leiab seal paari-kolme tuhande euro hinnaklassis ikka oluliselt uuemaid mugavamaid pille kui Sierra. Ehk siis selline auto pole ei lind ega loom, fännile on ta ikkagi alumise riiuli valik, tavaostja jällegi ei vaja sellist autot. Lihtne mikroökonoomika, kui pole nõudlust siis pole ka hinda.

Igasugu rämpsu kangelaslik üles putitamine lõppeb alati sellega et mõistus tuleb koju, hangitakse lõpuks igapäevasõiduks vähe uuem ja siledam auto ja kõik need kuuptaalrid roostetavad aianurgas :)

Ano eks see teema läheb jälle sinna auku et võid anda mõmmikule Eiffeli torni kasvõi käega katsuda, tema mõtleb ikka ainult järgmisest meepotist.

cobravello
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 09 Veebr 2015, 12:23

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas cobravello » 05 Dets 2015, 21:49

Teema läks jälle filosofeerimiseks ära nagu ikka :D
Minu Sierra puhul on oluline aru saada et tegemist ei ole tarbesõidukiga, ega ka sellise hobisõidukiga mida originaalilähedasena hoida. Ta sai soetatud just selle talve jaoks, mootor (kui käima saab) on piisavalt võimas, sportvedrud ja LSD on all, recarod on sees, piigidki on ostetud, ootab ainult talve tulekut. Olukorras kus plokikaane tihend läbi läks oli kaks valikut, kas kõik jupid maha kruvida, kere utiili viia (40 euri! jess!), uus sierra osta, ja kõik jupid külge tagasi kruttida, loovutades sealjuures need 12kw millega see Scorpio mootor Sierrast üle on, või uus mootor sebida, või tihend ära vahetada. Lõpuks otsustasin tihendi vahetuse kasuks, kuna see on lootus tehtud saada enamvähem mõistliku hinnaga, saan seda ise teha ja selle käigus ennast harida kuna pole enne kaant maha võtnud, ja saan säilitada terve oma auto millel on head lisad külge pandud, kere korralik ja muud komponendid tean kindlalt et on suhteliselt töökindlad.
Kaas tuli lihvist tagasi ja tunnistati korralikuks, ühest varuosa kauplusest lubati ka vajalikke tihendeid ja ketipingutit päris mõistliku hinnaga - usun et saab korda asja. Mis hinnaga pärast auto maha müüa õnnestub, eks seda siis ole näha, aga kui tihendi pidama saab ja mahlad ja gaasid kõik oma kohal püsivad siis ei ole mul mingit probleemi potentsiaalsele ostjale seda teemat siin näidata.

Vasta