1. leht 1-st

Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 07 Jaan 2012, 21:29
Postitas tudeng
On üldiselt teada, et Sierra suure bensiinikulu põhjusteks on enamasti läbiroostetanud paak( tavaliselt ülaosast) ning lekkivad bensiinitorud. Originaalis on rauast kütusetoru, mille külge on kiirliitmikega susatud plastiktorud. Kiirliitmike rõngastihend võib hakata lekkima ning rauast toru roostetab paindekohtades läbi. Dohci pritselati külge saab Hüdroscandist julla, mille ühes otsas on kübarmutriga ühendus ja teises otsas ca 8mm kuusk. Kütusefiltrile saab samast kohast voolikukuuskedega bandžod. Mis toru või voolik panna põhja alla, et ta seal ka vastu peaks. Vasktoru, plasttoru, või midagi veel eksootilisemat? Ja mis oleks minimaalne läbimõõt (originaalmootori korral)? Jagaks kogemusi!

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 07 Jaan 2012, 21:32
Postitas tamar
Läbimõõt sama mis originaalil võiks olla minuarust.

Ise paigaldasin vasktorud, hea painutada ja möllata ning peaks vastupidav ka olema igati.

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 07 Jaan 2012, 21:36
Postitas tudeng
Mismoodi sa vasele voolikuotsad tegid? Ja mis voolikuid sa paagi ja filtri ,filtri ja toru, toru ja pritselati vahel kasutasid?

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 07 Jaan 2012, 22:02
Postitas siim_o
mul otsast lõpuni pumbast tuleb 8 mm voolik, tagasivool 6 mm voolik

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 07 Jaan 2012, 22:24
Postitas tudeng
Mis tüüpi voolikuid kasutasid? Kummivoolikud jäävad ju jämedaks, ei ole nagu kõige õigem põhja alla kinnitada. Mina ise panin põhja alla vasktoru , nagu tamar. Voolikukuused jootsin otsa. Ei taha sileda toru otsa voolikut panna, pump annab kolm baari. Kui panna plastik kütusevoolik(toru?), siis vist tuleb kinnitused panna suht tihedalt, muidu jääb väga töllerdama?
Äkki peaks kapoti all olema metallbandaažiga voolik, seal ju teinekord päris palav.

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 07 Jaan 2012, 22:35
Postitas siim_o
ma vedasin ümber kardaanikanalisse
ja voolik jääb sileda toru peale ilusti pidama

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 07 Jaan 2012, 23:59
Postitas tamar
Mina panin ka sileda torupeale vooliku, klambriga kinni, kõik töötas.

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 08 Jaan 2012, 22:27
Postitas tudeng
Nojah, kui nii väidate. et sileda toru peale jääb pidama... Üldiselt peab asi töökindel olema, kui klamber peaks lõdvenema, tuleb raudselt otsast ära. Pakun välja, et vasktoru võiks otsast pasunasse kergelt valtsida, peaks parem saama kui päris sile toru. Siis tekib mõte, et milleks üldse
vasktoru panna, kui väga järske pöördeid ei tee, saaks ka peene alumiiniumtoruga hakkama, painded tuleb muidugi painutajaga teha, muidu läheb lössi. Alumiinium ju tunduvalt odavam. Kui rallikat ehitad, siis on ka kaaluvõit tähtis, paarsada grammi ikka :D Päris rallikatel pidigi olema bena toru mitmekihiline, mille üks kiht alumiinium.

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 08 Jaan 2012, 22:31
Postitas XcosworthX
Ehtsatel rallikatel on kõtuse torud lennuki kütte torud pandud.Vanas raha mäletan oli hind 500+ käive.Niiet päris kirves 8)

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 09 Jaan 2012, 21:44
Postitas nustu826
ma vedasin voolikutega ja läbi salongi, et küttetorustik talvel ka vähe suvisema küttega sõiduajal ei külmuks.

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 10 Jaan 2012, 20:07
Postitas tudeng
siim_o kirjutas:ma vedasin ümber kardaanikanalisse
Ilmselt see oleks kõigile torudele sobilik koht, kaasa arvatud piduritorud. Eeldab muidugi, et kardaan ehituse käigus ees ei tolkneks.

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 11 Jaan 2012, 10:55
Postitas xr4
mul peale vool 8mm ja tagasi vool 6mm vask torudega, üleminekud kummivoolikutega ja klambritega.
küttesüsteemi rõhk üle 5br ja 5a pole midagi juhtund veel. klambreid pane kasvõi topelt et kindlam oleks.

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 11 Jaan 2012, 13:59
Postitas Jaanus
Mul on 8mm vasktorud, nii peale- kui tagasivool, vastava suurusega voolikud ühendustes klambritega.
Idee poolest võiks toru otstesse seened keerata, aga erilist vajadust ei näe.

Re: Uue kütusetorustiku ehitus

Postitatud: 11 Jaan 2012, 16:42
Postitas marra7
Ma sättisin pealevooluks 8mm vasktoru san. tehnika poest. Liited tegin voolikujuppidega, kuhu panin topelt klambrid.