vaba teema, mula ja pläma...
-
Tanel
- sõltlane
- Postitusi: 4307
- Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
- Asukoht: F.I.N.L.A.N.D
Postitus
Postitas Tanel » 11 Sept 2007, 18:11
220 Soomes kiirteel homikul kella 4-5 vahel udune oli ja automaat käigykast
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
leints
- turist
- Postitusi: 34
- Liitunud: 28 Aug 2007, 21:33
Postitus
Postitas leints » 14 Sept 2007, 16:47
no mina enda 1986 a sierraga panin 170, ega rohkem ei lähe kah
Kui teha siis teha ikka korralikult.
-
Adversary
- turist
- Postitusi: 10
- Liitunud: 18 Sept 2007, 03:50
Postitus
Postitas Adversary » 18 Sept 2007, 18:03
Mu kiirusrekord on hädiselt 130km/h, Tartu-Võru maanteel möödasõidul.
Kuid ma ei ole ka mingi eriline rallitaja ja auto ei ole minu jaoks riista pikendus vaid töövahend.
-
300mph
- turist
- Postitusi: 33
- Liitunud: 18 Mär 2007, 10:41
- Asukoht: Tartu
-
Kontakt:
Postitus
Postitas 300mph » 25 Sept 2007, 15:43
-86 aasta 2,0 Sierraga nii kruusal kui asfaltil spidomeetri osuti saanud 160km/h peale.
-
Priit
- Moderaator
- Postitusi: 1164
- Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
- Asukoht: tartu/põltsamaa
Postitus
Postitas Priit » 25 Sept 2007, 15:53
300mph kirjutas:-86 aasta 2,0 Sierraga nii kruusal kui asfaltil spidomeetri osuti saanud 160km/h peale.
järelikult on Eestimaal ka veel häid kruusateid
kui sa just mingi kamikaze ei ole
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
-
300mph
- turist
- Postitusi: 33
- Liitunud: 18 Mär 2007, 10:41
- Asukoht: Tartu
-
Kontakt:
Postitus
Postitas 300mph » 25 Sept 2007, 16:07
Kas ta nüüd just hea kruusatee on, aga ta on piisavalt sirge ja suht auguvaba niiet annab ikka natuke vajutada seal jah. Kuigi peab mainima sellise asja ka, et ärge seda järgi proovima hakake.
-
xoro
- turist
- Postitusi: 5
- Liitunud: 18 Aug 2007, 23:02
- Asukoht: Läänemaa
-
Kontakt:
Postitus
Postitas xoro » 25 Sept 2007, 16:08
möödasõidul 4st autost kusagil 165 kanti,kuid minekut tundus olevat.otseselt ei ole proovinud...vast jõuab veel
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Postitus
Postitas Tarmo » 25 Sept 2007, 18:49
mul hakkas oma teerullidega kevadel juba sajaga ujuma kruusal, just sirgel osal
-
Black66
- kasutaja
- Postitusi: 114
- Liitunud: 22 Apr 2007, 17:05
- Asukoht: Märjamaa (Tallinn)
Postitus
Postitas Black66 » 25 Sept 2007, 21:05
tarmo kirjutas:mul hakkas oma teerullidega kevadel juba sajaga ujuma kruusal, just sirgel osal
Hea ja jäik vedru alla, kitsam kumm, siis pidamine vägagi hea.
Ise vast kruusal saavutanud maskimum 150.
Asfaldil pole eriti peenestanud, kuskil 160 oli vist teist ikka. Natukene oli veel minekuruumi.
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Postitus
Postitas Tarmo » 25 Sept 2007, 22:10
kruusal ikka pehme vedru ja võimalikult kõrge profiiliga kumm ehk võimalikult vähe tolle veljel ja muidugi kitsas
-
Black66
- kasutaja
- Postitusi: 114
- Liitunud: 22 Apr 2007, 17:05
- Asukoht: Märjamaa (Tallinn)
Postitus
Postitas Black66 » 26 Sept 2007, 16:08
tarmo kirjutas:kruusal ikka pehme vedru ja võimalikult kõrge profiiliga kumm ehk võimalikult vähe tolle veljel ja muidugi kitsas
No, sellessuhtes, et originaal vedru küll hea ei ole minu arust kruusal. Võibolla universaal käitub teisiti kah, pole nagu sedaani eriti katsetanud, rääkimata luukpärast.
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Postitus
Postitas Tarmo » 26 Sept 2007, 17:55
universaalil on jäigemad vedrud
-
sepik
- aktivist
- Postitusi: 398
- Liitunud: 12 Sept 2007, 22:06
- Asukoht: vigala
Postitus
Postitas sepik » 27 Sept 2007, 20:33
2,0is 85a 215