Ford Sierra 2.9 V6 -88a. dts
Ford Sierra 2.9 V6 -88a. dts
Paar sõna siis ka minu teisest autost. Tegu kolmeukselise Sierraga aastast 88. Värvus hetkel hall, aga külla ta muutub Tegu puhtal kujul ainult hobiautoga. Hetkel käib täielik kere korrastamine ja auto jumala paljaks kistud. Ainult kere seisab hetkel kuuri all. Plaan on teha nö. widebody auto, aga ma olen juba nende laiendite koha pealt sada korda ümber mõelnud. Ühed tiivalaiendid on olemas ka, aga pole kindel, kas just seda varianti kasutan.
Paar pilti ka hetkeseisust:
pilt1
pilt2
pilt3
pilt4
Mootoriks tuleb siis 2.9 V6, mis ootab ka juba pikalt oma aega, kuna enne garaashi valmimist pole eriti sellist ruumi, kus mootori kallal askeldama saaks hakata.
Paar pilti ka hetkeseisust:
pilt1
pilt2
pilt3
pilt4
Mootoriks tuleb siis 2.9 V6, mis ootab ka juba pikalt oma aega, kuna enne garaashi valmimist pole eriti sellist ruumi, kus mootori kallal askeldama saaks hakata.
2.9 V6 cossu hind on kusagil 10 - 20 kilo eekiDeimo kirjutas:Paremini sobiks 2,9 v6 cossu,aga see maksab päris palju.
Aga muidu päris põnev jupi kaupa kokku panna.
2.0 t mootorite hinnad on sellega võrreldes kallid (algavad kusagil 40 kilo eegist)
aga kaugele siis sa autoga jõundud oled juba??
klubid.ee
Eriti pole jõudnud teha. Maja asjad segavad päris palju Igatahes koopalaiendeid nukitsen vaikselt. Siis peaks esistange ka varsti klaasriide alla saama. Leidsin lõpuks sellise kujunduse nagu meeldib ja mis koopalaienditega kokku sobib.
Mootori koha pealt on ideid päris palju. Vahepeal tekkis juba mõte, et ehitan 2.9 TT. Mõtlesin ka Cossu 2.9 peale, aga igalt poolt lugedes on nendega rohkem jama kui lõbu. Ka inglased väitsid, et Cossu 24V on laisa inimese hea variant, aga kogu aeg peab teine mootor nurgas seisma, et kui kotti lendab, siis vahetad lihtsalt ümber - ei pidavat mõtet olema remontida. 2.9 TT aga pidi vastu pidama suht hästi, kui mingeid ilgelt suuri numbreid välja pigistama ja asja viimase piirini timmima ei hakka. Aga eks vaatab, mida suve lõpul tulevad pulmad eelarvele teevad ja palju raha järgi jääb, kui üldse jääb
Igatahes kere tahaks sel aastal valmis saada ja siis hakkab mootori asja ligemalt uurima. Praegu on sellega veel aega.
Mootori koha pealt on ideid päris palju. Vahepeal tekkis juba mõte, et ehitan 2.9 TT. Mõtlesin ka Cossu 2.9 peale, aga igalt poolt lugedes on nendega rohkem jama kui lõbu. Ka inglased väitsid, et Cossu 24V on laisa inimese hea variant, aga kogu aeg peab teine mootor nurgas seisma, et kui kotti lendab, siis vahetad lihtsalt ümber - ei pidavat mõtet olema remontida. 2.9 TT aga pidi vastu pidama suht hästi, kui mingeid ilgelt suuri numbreid välja pigistama ja asja viimase piirini timmima ei hakka. Aga eks vaatab, mida suve lõpul tulevad pulmad eelarvele teevad ja palju raha järgi jääb, kui üldse jääb
Igatahes kere tahaks sel aastal valmis saada ja siis hakkab mootori asja ligemalt uurima. Praegu on sellega veel aega.
TO: dts kas sa käisid mingi nii umbes 2a tagasi oma universaal sierraga türi lähedal, säreveres autode diagnostikas ??? olin ise ka samal ajal seal ja siis oli üks hall universaal 2,8 või 2,9 4*4 sierra seal garaasis sees ja siis kuskilt jäi kõrva et mingi raplast või kuskilt sealt lähedalt tuli se vend et kütte kulu oli jumala laes ???
Eip! Pole universaali kunagi olnudki.probemees kirjutas:TO: dts kas sa käisid mingi nii umbes 2a tagasi oma universaal sierraga türi lähedal, säreveres autode diagnostikas ??? olin ise ka samal ajal seal ja siis oli üks hall universaal 2,8 või 2,9 4*4 sierra seal garaasis sees ja siis kuskilt jäi kõrva et mingi raplast või kuskilt sealt lähedalt tuli se vend et kütte kulu oli jumala laes ???
Nii...sai natuke nädalavahetusel nukitsetud jälle. Üks koopalaiend hakkab juba ilmet võtma.
pilt
teine pilt
pilt
teine pilt
Millega möksisid? Mulle tundus hetkel et ehitusest sul tsementi ülejäänud ja sellega et nii hall väljanäeb asi?
Klaasriie tavaliselt koos vaiguga kollakas või ma eksin ?
Stangesid ja laiendeid saab samast materjalist teha? Kuidas kokku segasid selle?
Pane ikka papu kah alla saad vaadata kuidas sobib rattaga kokku, nii imelik .
Muidu kui siledaks lihvida päris ilus, aga seda annab sirgeks pahteldada...
EDU!
Klaasriie tavaliselt koos vaiguga kollakas või ma eksin ?
Stangesid ja laiendeid saab samast materjalist teha? Kuidas kokku segasid selle?
Pane ikka papu kah alla saad vaadata kuidas sobib rattaga kokku, nii imelik .
Muidu kui siledaks lihvida päris ilus, aga seda annab sirgeks pahteldada...
EDU!
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...