Sierra 1,8 CL 59kw 1988 Sir Tamme (Mayle)
Sierra 1,8 CL 59kw 1988 Sir Tamme (Mayle)
Olen sierra omanik juba juuni algusest saati. Sai ostetud esimeseks autoks, et käija tööl, trippimas ühesõnaga igapäeva sõitudeks.
1,8 l 59 kw Toodetud mais 1988 4 silindriga karpa mootor. Ehk töömasin ja igiliikur Kui katki läheb parandad mägiaiveri teibi ja kruvikeerajaga.
Üldiselt võib autoga rahul olla. Ikkagist vana seetõttu mõningasi anomaaliaid esineb vahest mootori töös (pöörded jäävad liiga kõrgele pidama või jõnksutab sõidu ajal) need on aga mööduvad nähtused ja järgmine päev nagu ei oleksi olnud... ise ka ei tea mida teha
Üldiselt on auto heas korras. Roostet esineb vähe. Esiklaasi lasin vahetada kuna oli katki eelmise omaniku poolt. Tagaklaasi vahetasin kasutatud klaasi vastu, sest see jäi vandaalidele ette nädalapäevad tagasi. Tagatiivale lõid mõlgi ka kust värv kuni plekini maas on. Esistange nurga suutis poiss Männiku karjääris rallitades ära lõhkuda mõelge ise kui auto läheb hüppesse kõik 4 rattast õhus ja siis maha prantsatab, õnneks kõik muu jäi terveks.
Muidu teinud igasugusi remonttöid mis kaasnevad auto vananemisega:
*geneka ja mootori rihma vahetus
*üks sumbuti keevitus(teisel päeval kui ostsin kukkus männiku karjääri ujuma sõites alt ära)
*spidomeetri, siduri ja käsipiduri trossid
*küünlad ja ongi nagu kõik
Muidugi õlivahetus ka (Havoline 10w40) ja uus tosool ja uued Wanli Winter Challenger talverehvid.(175/70R13)
Sillas ei kolise midagi ja amordid tunduvad ka korras!
Autot ostes ei olnud makki ja ees orig. kõlarid. Makiks valisin Pioneeri, täiesti rahul ja tahaaknale Herzi ovaalid. Esimesed vahetasin ka välja mingi odava pahna vastu aga uuest aastast tahan need ka Herzi vastu vahetada kuna 1 nendest odavatest mängib siis kui ise tahab kuidas tuju on. Subakast ja võimendist nagu hetkel eriti huvitatud ei ole!
Tulevikuplaanidest, et kui auto mõnel jäärajal see talv otsad ei anna (kui sinna üldse saab ilma arvestades) tahaks stange ära parandada ja toonklaasi peale panna. Akvaariumis ka päris sõita ei meeldi.
Varsti lisan pilte ka rohkem
1,8 l 59 kw Toodetud mais 1988 4 silindriga karpa mootor. Ehk töömasin ja igiliikur Kui katki läheb parandad mägiaiveri teibi ja kruvikeerajaga.
Üldiselt võib autoga rahul olla. Ikkagist vana seetõttu mõningasi anomaaliaid esineb vahest mootori töös (pöörded jäävad liiga kõrgele pidama või jõnksutab sõidu ajal) need on aga mööduvad nähtused ja järgmine päev nagu ei oleksi olnud... ise ka ei tea mida teha
Üldiselt on auto heas korras. Roostet esineb vähe. Esiklaasi lasin vahetada kuna oli katki eelmise omaniku poolt. Tagaklaasi vahetasin kasutatud klaasi vastu, sest see jäi vandaalidele ette nädalapäevad tagasi. Tagatiivale lõid mõlgi ka kust värv kuni plekini maas on. Esistange nurga suutis poiss Männiku karjääris rallitades ära lõhkuda mõelge ise kui auto läheb hüppesse kõik 4 rattast õhus ja siis maha prantsatab, õnneks kõik muu jäi terveks.
Muidu teinud igasugusi remonttöid mis kaasnevad auto vananemisega:
*geneka ja mootori rihma vahetus
*üks sumbuti keevitus(teisel päeval kui ostsin kukkus männiku karjääri ujuma sõites alt ära)
*spidomeetri, siduri ja käsipiduri trossid
*küünlad ja ongi nagu kõik
Muidugi õlivahetus ka (Havoline 10w40) ja uus tosool ja uued Wanli Winter Challenger talverehvid.(175/70R13)
Sillas ei kolise midagi ja amordid tunduvad ka korras!
Autot ostes ei olnud makki ja ees orig. kõlarid. Makiks valisin Pioneeri, täiesti rahul ja tahaaknale Herzi ovaalid. Esimesed vahetasin ka välja mingi odava pahna vastu aga uuest aastast tahan need ka Herzi vastu vahetada kuna 1 nendest odavatest mängib siis kui ise tahab kuidas tuju on. Subakast ja võimendist nagu hetkel eriti huvitatud ei ole!
Tulevikuplaanidest, et kui auto mõnel jäärajal see talv otsad ei anna (kui sinna üldse saab ilma arvestades) tahaks stange ära parandada ja toonklaasi peale panna. Akvaariumis ka päris sõita ei meeldi.
Varsti lisan pilte ka rohkem
Viimati muutis mayle, 17 Apr 2008, 15:43, muudetud 4 korda kokku.
Vahepeal on siin ilm päris jahedaks kiskunud ja akule pretensioone esitada ei ole. Veel täna hommikul aitasin oma narva elektrijaamaga ühe 2000 aasta Fiati tööle
Üks asi mis mind vahepeal häiris... Kui siin kuivemad ilmad olid tuli teha üks väike maantee sõit.. ja kiirusel 70+km/h auto hakkab päris korralikult ujuma. Suvel sellist probleemi ei olnud. Kui oma muret kurtsin, öeldi, et kontrolli rehvi rõhud ära.. Väike erinevus küll 2 esimese rehvi vahel oli aga kas tõesti põhjustab see sellist ujumist? Nüüd tuli lumi maha ja pole proovida ka enam kuskil. Teine põhjustaja võib olla kokkujooks... aga vot ei tea.. sillla jupid ei ole väsinud veel. Niisama laest ei lähe kokkujooks paigast ära?
Üks asi mis mind vahepeal häiris... Kui siin kuivemad ilmad olid tuli teha üks väike maantee sõit.. ja kiirusel 70+km/h auto hakkab päris korralikult ujuma. Suvel sellist probleemi ei olnud. Kui oma muret kurtsin, öeldi, et kontrolli rehvi rõhud ära.. Väike erinevus küll 2 esimese rehvi vahel oli aga kas tõesti põhjustab see sellist ujumist? Nüüd tuli lumi maha ja pole proovida ka enam kuskil. Teine põhjustaja võib olla kokkujooks... aga vot ei tea.. sillla jupid ei ole väsinud veel. Niisama laest ei lähe kokkujooks paigast ära?
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
protidel on see asi et erinevad põhjad on, näiteks ühe küljed on pehmemad kui teise omad. kui silla jupid on kulunud siis mõjutab see kokkujooksu küll. kui kokku jooks on suurem siis kuluvad kummid rohkme ja juhitavus on isegi tiba parem, kui kokku jooks puudub või on lahkujooks siis peaks ujuma.
PS! Olen teoreetik
PS! Olen teoreetik
Ujumise teemaga on nagu on, enne kui kevad käes ja suverehvid allla saab ei viitsi tegeleda... Suvekateks on korralikud Continentalid ja suvel probleemi ei olnud!
Nüüd siis.. on käes selle talve esimene laks. Maksi parklas auto lihtsalt läks otse.. ja panin päris hea laksu ninaga äärekivisse Tulemus on see, et kuskilt läks vist summuti katki, sest korralik vibratsioon ja müra on, eriti just 1 ja 2 käiguga sõites.. terve auto väriseb. Kõrgematel käikudel samuti.. kusjuures kui õuest kuulata on hääl umbes nagu ennem. Terve salong aga vibreerib kui sisse istuda Teine viga on, et kuna löögi said esimesed rehviid muutus rool raskeks... midagi lõi sillas paigast ära?.. paremale on raskem keerata kui vasakule! Õudukas ühesõnaga.... Loodan, et on täna tööl ruumi, et mingi aeg auto üles tõsta ja kahjud üle hinnata.
Nüüd siis.. on käes selle talve esimene laks. Maksi parklas auto lihtsalt läks otse.. ja panin päris hea laksu ninaga äärekivisse Tulemus on see, et kuskilt läks vist summuti katki, sest korralik vibratsioon ja müra on, eriti just 1 ja 2 käiguga sõites.. terve auto väriseb. Kõrgematel käikudel samuti.. kusjuures kui õuest kuulata on hääl umbes nagu ennem. Terve salong aga vibreerib kui sisse istuda Teine viga on, et kuna löögi said esimesed rehviid muutus rool raskeks... midagi lõi sillas paigast ära?.. paremale on raskem keerata kui vasakule! Õudukas ühesõnaga.... Loodan, et on täna tööl ruumi, et mingi aeg auto üles tõsta ja kahjud üle hinnata.
mayle kirjutas:Ujumise teemaga on nagu on, enne kui kevad käes ja suverehvid allla saab ei viitsi tegeleda... Suvekateks on korralikud Continentalid ja suvel probleemi ei olnud!
Nüüd siis.. on käes selle talve esimene laks. Maksi parklas auto lihtsalt läks otse.. ja panin päris hea laksu ninaga äärekivisse Tulemus on see, et kuskilt läks vist summuti katki, sest korralik vibratsioon ja müra on, eriti just 1 ja 2 käiguga sõites.. terve auto väriseb. Kõrgematel käikudel samuti.. kusjuures kui õuest kuulata on hääl umbes nagu ennem. Terve salong aga vibreerib kui sisse istuda Teine viga on, et kuna löögi said esimesed rehviid muutus rool raskeks... midagi lõi sillas paigast ära?.. paremale on raskem keerata kui vasakule! Õudukas ühesõnaga.... Loodan, et on täna tööl ruumi, et mingi aeg auto üles tõsta ja kahjud üle hinnata.
rool võis raskeks minna kuna arvatavasti sai roolilatt löögi ja on kõver...