Ford sierra 2.0 dohc GT 1991 - priit

Kasutajate pikendused
Suletud
Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Sigmar » 07 Aug 2008, 21:25

italianopriit kirjutas:...sest muidu panen veel vihahoos ja veriste nukkidega selle risu üldse aia äärde seisma :D
Tuttav tunne :mrgreen:

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Jaanis » 08 Aug 2008, 13:57

Sigmar kirjutas:
italianopriit kirjutas:...sest muidu panen veel vihahoos ja veriste nukkidega selle risu üldse aia äärde seisma :D
Tuttav tunne :mrgreen:
Ma viskasin ka eile õhtul kõik võtmed nurka ja läksin garaazist minema kui kõik nukid puruks tõmbasin. Krt dohc mootor on üks suur peavalu.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Tarmo » 08 Aug 2008, 16:32

Jaanis kirjutas:
Sigmar kirjutas:
italianopriit kirjutas:...sest muidu panen veel vihahoos ja veriste nukkidega selle risu üldse aia äärde seisma :D
Tuttav tunne :mrgreen:
Ma viskasin ka eile õhtul kõik võtmed nurka ja läksin garaazist minema kui kõik nukid puruks tõmbasin. Krt dohc mootor on üks suur peavalu.
pane siis ohc peale ja kohe on tööriistad palju paremad

Kasutaja avatar
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Priit » 09 Aug 2008, 12:24

nii, olen nüüd sinnani jõudnud, et mootor on pooleks. Ketipingutit ei oska ainult küljest ära võtta. Kui kellelgi on siis võiks jooniseid saata, mismoodi pärast märgid kokku ajada...
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!

Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas vvallo » 18 Aug 2008, 16:38

ketipinguti tõsta lihtsalt välja oma pesast. Väntvõlli otsa märk ülesse ja nuka rataste märgid mõlemad väljapoole ? mul on kuskil tegelikult joonis ka, pean otsima, kui vahetasin endal , siis keegi saatis siit foorumist lahkelt :P
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

Kasutaja avatar
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Priit » 18 Aug 2008, 18:51

vvallo kirjutas:ketipinguti tõsta lihtsalt välja oma pesast.
hmm... väga imelik. Mul ei liigu ta sealt küll kuskile. Konkreetselt on kinni. ei suutnud küll välja nuputada mismoodi ta sealt ära tuleb. Kusjuures, see pinguti õõts(?) liiigub vabalt :? Pole krt aega maale auto juure ka minna, et saaks pildi teha ja selgemalt seletada...
Aga selle märkide joonise eest oleks küll tänulik
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Kristjan » 19 Aug 2008, 00:32

Kuramus pole nüüd täpselt meeles kõik. Nukkade peal on need märgi tehtud värviga. Sisselase jääb kella 9 suunas ja väljalase kella 3 suunas. Sammuti on märgid ka keti peal. Nukkadega jääb see värvi triip kahe heledama keti lüli vahele. Vända juurde jääb üksik heledam lüli ja see läheb kokku vända peal oleva täppiga. Mis minuarust jäi kella 6 suunas.

Enne kui keti pingutus plunseri lahti lööd kontorlli kindlasti märgid ära. Mina tegin seda nii et lükkasin heebliga pinguti üles ja keerasin mootorile ühe tiiru peale. Enne käivitamist proovi natuke tühjalt käiata pilli (võta poolijuhe vms ära) Mootor lööb õlisurve üles mis välistab selle, et käivitus hetkel kett lõdvaks jäeb ja üle viskab.

Kui midagi arusaamatut võid täpsemalt küsida.
sierra mk I 5d

Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas vvallo » 19 Aug 2008, 20:44

saada oma mail. mle ps.iga , saadan sulle joonise ketist ja nukaratastest
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

Kasutaja avatar
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Priit » 26 Aug 2008, 23:37

Venib krt see remont nagu hommikune pohmakatatt!Mootorivend, kelle juurde plokikaas kontrolli läks, avastas, et kuskil ääres ikka mingi väike mõra sees. Kaas siis nüüd keevituses. Tüüp lubas veel klapisääretihendid ka ära vahetada ning kalpid üle vaadata. Homme lähen toon siis plokikaane-, klapikambrikaane- ja kollektorite tihendid ära. Vaatab siis, kas saab nädalavahetusel aega, et hakata kokku lappama või mitte. Sõita tahaks küll juba-ei suuda veel ennast ühistranspordi pensionäriseltskonnas mugavalt tunda...
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!

Kasutaja avatar
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Priit » 07 Sept 2008, 14:03

nonii, tõehetked... Märgid on vist paigas. Ajame mootorit käsitsi veel paar korda ringi, siis näha kas klapib. Pärast seda veel vaja osadele voolikutele askoht leida ja käivitama... Näis näis

Edit: vara hõiskasin, ei saa ketipigutit lahti(tööasendisse)peaks kergesti lahti lööma, aga me oleme siin teda tükk aega tagunud ja ei midagi. Lisaks pillas isa veel ühe torni kah sinna keti vahele. Pegerjonks. Närv on must, tahaks teist autot :evil:

Edit2: Panin teise ketipinguti ja see kohe funkas. Uuesti märgid kokku ja oh üllatust-mootor ei käi ringi :? Krt peab uuesti hakkama lahti kakkuma. trademaa

Edit3: Uuesti lahti ja märgid kokku. Mootor ikka ringi ei käi. Tuleb alumine osa ka eest ikka lahti võtta. Vaatab mis seal all siis ketiga nihu on läinud. Pmst 2 päeva tööd ja tulemit ikka ei ole. No tegemise rõõm on muidugi meeletu :)
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Tarmo » 08 Sept 2008, 00:12

kuid see eest kui lõpuks tööle saab on hea tunne, pealegi veel ise tehtud hästi tsenseeritud

Kasutaja avatar
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Priit » 13 Sept 2008, 17:44

no krt, tundub , et lõpuks hakkab lubama. Sai siis lõpuks mootori ringi käima-tuli välja, et alt oli ikkagi vänt valesti. Kui homme kuskilt silikooni saaks(ette ketikatete vahele), siis võibolla saaks kokku kah lõpuks. No näis, kogemus näitab , et enne ei ole mõtet hõisata kui asi päris valmis.
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!

Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas legendaarne666 » 14 Sept 2008, 00:50

No varsti saab seda autot jälle Tartus sõitmas näha :D

Kasutaja avatar
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Priit » 14 Sept 2008, 14:56

legendaarne666 kirjutas:No varsti saab seda autot jälle Tartus sõitmas näha :D
No ma ise tahaks ka juba Tartu vahel vurada, aga mingid krdi jubinad panevad näkku koguaeg :evil: Kõik on juba koos ja tahaks käima panna, aga termostaadi korpus on mingist ülirabedast materjalist ja laseb tosooli läbi(mäletan sama asja ka vanemate OHC-ga). Aku on ka vahepeal tühjaks saanud, aga kui teine auto koju tagasi jõuab, siis proovime vähemalt ära, kas võtab hinge sisse. Kui töötab , siis tuleb hakata seda krdi korpust otsima...

Edit: No võimatu. Räme kopp ees. No ei käi. Paugub kahe silindriga ja kogu moos. Alguses tegi kõrgetel pööretel ilusat häält ja siis järsku kogu moos. Nüüd läheb korra käima, kokutab kahe mütaga ja sureb ära. Kett ikkagi valesti peal?
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas xr4 » 14 Sept 2008, 22:35

kompressioone oled mõõtnud- saad teada kas klapid ikka peavad
XR4iPilt

Suletud