Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Priidule- keskmine sumpsipadi andis Raplas järgi ja lõpupütt libises seetõttu ka kurvis puksi pealt maha ning sumps oligi täies ilus tänaval laiali, no nagu sul endal poleks kunagi juhtunud
Peale pesulat laupäeval ja nagu temaga tänasel päeval ringi sõidetakse:
Peale pesulat laupäeval ja nagu temaga tänasel päeval ringi sõidetakse:
Sierra Is
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Ja ma loll arvasin,et selliseid siledaid leidub vaid saksas
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Vist läheb see pill uuenduskuurile. Plaanis Mondeo Duratec 2.0 ja turbo paigaldada kui Kersti viimasel hetkel ümber ei mõtle.
Kap.rem mootor turboka kolbidega 8.7:1 surveastmega olemas. Vaja õigetpidi kapoti alla genereerida. Varsi saab kellegile IS-i mootori ja Marteliuse torukolle maha müüa. Selleks, et Sierrat ehitada, tuleb maha kanda täiesti sõidukorras mk3 Mondeo
Mõned pildid mootoriremondist:
Mustad jupid vanni
Puhtad jupid välja
Turboks on plaanis tellida brasiillaste Master Power mis peaks hinna/kvaliteedi/hp suhtes üks parimaid diile turul olema. Tootlikus 200-430hp. Tahaks, et spooliks madalalt. Lõppvõimsus ei olegi nii oluline. 2L mootoriga peaks see tootma 0,5bar rõhku ~2700 pöörde juures. Juhtajuks MS2 V3.0.
Väljalaske peaks saama Mondeo originaalist modida, seal juba uhke torukolle, ülejäänud sumaja on juba ammu 2,5" custom.
Sisselaskekolle tuleb ilmselt Mazda MX5-e oma. Veel tuleb tekitada hooratas ja kast sobitada Durateci külge. Inglismaalt saab need detailid osta ka muidugi, aga vaatab hoo pealt. Kas jääb orikas Type-9 kast või tuleb midagi muud.
Kap.rem mootor turboka kolbidega 8.7:1 surveastmega olemas. Vaja õigetpidi kapoti alla genereerida. Varsi saab kellegile IS-i mootori ja Marteliuse torukolle maha müüa. Selleks, et Sierrat ehitada, tuleb maha kanda täiesti sõidukorras mk3 Mondeo
Mõned pildid mootoriremondist:
Mustad jupid vanni
Puhtad jupid välja
Turboks on plaanis tellida brasiillaste Master Power mis peaks hinna/kvaliteedi/hp suhtes üks parimaid diile turul olema. Tootlikus 200-430hp. Tahaks, et spooliks madalalt. Lõppvõimsus ei olegi nii oluline. 2L mootoriga peaks see tootma 0,5bar rõhku ~2700 pöörde juures. Juhtajuks MS2 V3.0.
Väljalaske peaks saama Mondeo originaalist modida, seal juba uhke torukolle, ülejäänud sumaja on juba ammu 2,5" custom.
Sisselaskekolle tuleb ilmselt Mazda MX5-e oma. Veel tuleb tekitada hooratas ja kast sobitada Durateci külge. Inglismaalt saab need detailid osta ka muidugi, aga vaatab hoo pealt. Kas jääb orikas Type-9 kast või tuleb midagi muud.
Sierra Is
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Publiku hulgast tõuseb üksik käsi...Bomsch kirjutas:Varsi saab kellegile IS-i mootori ja Marteliuse torukolle maha müüa.
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Mis teha, kui keegi Mondeot ei taha ostaBomsch kirjutas:Vist läheb see pill uuenduskuurile. Plaanis Mondeo Duratec 2.0 ja turbo paigaldada kui Kersti viimasel hetkel ümber ei mõtle.
Selleks, et Sierrat ehitada, tuleb maha kanda täiesti sõidukorras mk3 Mondeo
Sinu escortile ainuõige valik vistJesper kirjutas:Publiku hulgast tõuseb üksik käsi...Bomsch kirjutas:Varsi saab kellegile IS-i mootori ja Marteliuse torukolle maha müüa.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Bolt-on ei ole seal ilmselt midagi. Karterid,mootorikinnitused kõik jutud tuleb töökäigus õigeks sobitada. Mx5 on lihtsalt ka Mazda nagu Duratec ise ja kolle on erinevalt Fordi plastmassist kärakast, alumiiniumist.
Sierra Is
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
+1Jesper kirjutas:Publiku hulgast tõuseb üksik käsi...Bomsch kirjutas:Varsi saab kellegile IS-i mootori ja Marteliuse torukolle maha müüa.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
krt 0,5 on ju nii väike surve vanasti sain tohutut peapeksu sinu käest kui rääkisin 0,3'st
aga positiivne progress, hea et keegi viitsib ka sierrasi veel ehitada õieti
aga positiivne progress, hea et keegi viitsib ka sierrasi veel ehitada õieti
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Võib-olla ma väljendasin ennast arusaamatult. Pidasin silmas turbo karakteristikat, et 2L mootori puhul puhub väidetavalt 0,5bar suurust ülerõhku 2700 pöörde juures.
Point selles, et mida suurem turbo, seda hiljem hakkab tööle. Palju boosti tuleb, see selgub töö käigus. Väidetavalt stock kepsud kannatavad 260hp-d ehk 190kw.
Selles suhtes on muidugi klassikaline värk, et ühtegi mutrit pole veel keeranud, aga jutt on juba ilus, kuidas külg ees pill liikuma hakkab ainult
Point selles, et mida suurem turbo, seda hiljem hakkab tööle. Palju boosti tuleb, see selgub töö käigus. Väidetavalt stock kepsud kannatavad 260hp-d ehk 190kw.
Selles suhtes on muidugi klassikaline värk, et ühtegi mutrit pole veel keeranud, aga jutt on juba ilus, kuidas külg ees pill liikuma hakkab ainult
Sierra Is
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Turbina on käes ja nüüd peaks siis hakkama autosid vist varsti lõhkuma
billet kompressori tiivik
4 polt kuumosa
Poiss oli ka valus käpik, läks hullult pöördesse selle kolaka peale. Sai ju näppe toppida igasugustesse aukudesse, kus asjad reaalselt käisid ringi ka
Eks pean talle kaasa tulnud mütsi kinkima:
Kokkuvõttes on see parajalt suur kolakas tegelikult. Sisse/välja avad on väikesed, aga külmkoda on ikka päris jurakas, aga kitsas. Ilmselgelt töötab nagu WRC turbo. Südamik õli/vesi.
billet kompressori tiivik
4 polt kuumosa
Poiss oli ka valus käpik, läks hullult pöördesse selle kolaka peale. Sai ju näppe toppida igasugustesse aukudesse, kus asjad reaalselt käisid ringi ka
Eks pean talle kaasa tulnud mütsi kinkima:
Kokkuvõttes on see parajalt suur kolakas tegelikult. Sisse/välja avad on väikesed, aga külmkoda on ikka päris jurakas, aga kitsas. Ilmselgelt töötab nagu WRC turbo. Südamik õli/vesi.
Sierra Is