Ford Sierra Coupe 2.0 -84

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
karvaendel
kasutaja
Postitusi: 191
Liitunud: 27 Nov 2006, 23:41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas karvaendel » 04 Mär 2007, 17:33

Mul on 3 ukseline 85 aasta 2,0 pritsung ja ma võin seda taevani kiita :!: 6 aasta jooksul pole taga kordagi tee äärde jäänud ja remontimist on olnud minimaalselt. Viimane suurem ettevõtmine oli klapisääre tihendite vahetus, ise tegin ja maksma läks see mingi 110 eek vist oli :roll: Korra on siduri tross ka läinud ja starteri tõmberelee või mis iganes see oli. Ja igast rihmade vahetus on ka ise tehtav, nii et ma olen ikka ilgelt rahul. Ainus häda on see et kere kipub mädanema.

Kasutaja avatar
siil
aktivist
Postitusi: 354
Liitunud: 11 Nov 2006, 13:03
Asukoht: N 58°41´16˝ E25°37´35˝
Kontakt:

Postitus Postitas siil » 04 Mär 2007, 17:34

1.6 ja 2.0 erinevadki
et siis selles sul see erinevus!!!
elu on ilus ja õlu on elus


http://www.s-tuning.ee

ccp
kasutaja
Postitusi: 55
Liitunud: 08 Okt 2006, 20:06
Asukoht: lõuna-eesti

Postitus Postitas ccp » 05 Mär 2007, 00:11

heh , hoia teda siis :P
TURBOSLAVA

Kasutaja avatar
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

natuke

Postitus Postitas kolleeg » 05 Mär 2007, 04:30

natuke vaidleks vastu, 1,6 ja 2,0 erinevustes. On t6esti olemas lyhikesek2igulist ( lyhikese kolvik2iguga ) 1,6 mootorit, kui ka pikemaga. Pikem on sisuliselt sama v2ntv6lliga, mis 2,0. 2,0 kolvik2ik on 76,95. 1,6 on erinevatel andmetel sama v siis 76,45 kolvik2ik. Viimane arv ilmus isiklikult alles siis v2lja, kui lasin 1,6 v2nta lihvida. V2ntv6llide pikkused, raamsaalede asukohad, laiused jne on k6ik yksyhele. 1,6 ja 2,0 erinevus on ainult kolvil2bim66dus, v2iksemas p6lemiskambris ning vb veel m6ni pisem asi (suurema massiga hooratas, teine karburaator jms), aga muidu on pinto ikka pinto.

PS! sry kui m6ne sajandikuga kuskil eksin :P

Hõljuk
kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Veebr 2007, 15:31

Postitus Postitas Hõljuk » 07 Mär 2007, 20:11

Nüüd siis auto koos, uus viiene kast all ja sõidab, kuid sidur endiselt ei toimi. põhjuseks see, et siduritrossi kinnituskoht kerekülge on katki, loodetavasti peale selle ära keevitamist on korras.
Found-On-Road-Dead :(

Kasutaja avatar
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

imelik

Postitus Postitas kolleeg » 09 Mär 2007, 08:08

kuda see kinnituskoht sul katki on, see on ju lihtsalt pesa, kuhu tross sisse l2heb??? :shock:
Vahest ei t88ta sul automaatne trossipingutus mehhanism pedaalikyljes, vajuta pedaal p6hja, siis peaks ise trossi 2ra pingutama. Ise loobusin sellest pingutusmehhanismist, kuna suht pointless.

Hõljuk
kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Veebr 2007, 15:31

Postitus Postitas Hõljuk » 09 Mär 2007, 08:26

See auk, kust tross läbi kere tuleb, oli täitsa ribadeks, ma ei kujuta ette kuidas see võimalik on, igatahes suuremat keevitust tahtis saada....
Found-On-Road-Dead :(

Hõljuk
kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Veebr 2007, 15:31

Postitus Postitas Hõljuk » 18 Mär 2007, 18:13

Niisiis praeguseks on tehtud:
*Uus siduriketas+siduritross+regulaator
*Katkise 4jase käigukasti asemele töötav viiene
*Tilkuv radikas terve vastu vahetatud
*Etemad rehvid + sirgemad veljed + tasakaalustamine
*Uus jahutusvedelik, käigukasti õli
*Raadio

Sõidab täitsa hästi, kuid käigukangis imelik vibra sees vahepeal.. vb see normaalne :roll: Mootori poolest nö paugupill, käivitub hästi ja käib ka hästi.. ei suitse ega värise.. minek on üllatavalt hea sellise vanuse ja nii väikese kubatuuri kohta.

Kuu lõpus ees vormistamine ja ülevaatus, kui need edukad, siis tõenäoliselt jätan selle auto pikemalt alles.. ja sel juhul tuleks veel:
*Korralikud ühesugused veljed koos korralike ühesuguste rehvidega muretseda
*Väline iluravi
*Salongi iluravi (armatuur tuleks terve täiega ära vahetada ja istmetele mingid korralikud katted)
ja muud nagu polegi... rooste erilist kurja pole teinud, summuti nagu uus, sillad korralikud, kõik tuled-viled toimivad.
Ahjaa... tegelikult kuluks korralikud lisatuled ära, kuna need originaalid ei näita pimedas vaatamata korralikele reflektoritele ja ´klaasidele mitte kui midagi.
On keegi muidu sellise armatuuri vahetanud, kas on suur ettevõtmine?
Paar tänast pilti ka, vähe udused, kuna vihma sadas.

Pilt
Pilt
Found-On-Road-Dead :(

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 20 Mär 2007, 00:57

heh, nagu üks ühele isa vana autoga :D

Armatuuri väljavõtmine ei ole suur töö, kannatust ja loogilist lähenemist vaja!

Hõljuk
kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Veebr 2007, 15:31

Postitus Postitas Hõljuk » 26 Mär 2007, 11:38

Niih.. tänase seisuga on ülevaatus täitsa legaalselt läbitud, paar pisiviga kõll leiti (esimene number kehvas seisus, sillas kummikate pragunenud, üks reflektor esitules lahti). Ehk saab siin teemas varsti ka suuremat arengut näha :wink:
Found-On-Road-Dead :(

Hõljuk
kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Veebr 2007, 15:31

Postitus Postitas Hõljuk » 04 Mai 2007, 21:21

Täna juhtus see, et ühel hetkel hakkas pidurivedeliku märgulamp armatuuris põlema ja pedaal võttis alles põhjast. Peale lammutamist selgus, et ühe tagaratta laager oli täitsa ribadeks sees, seetõttu kõik see värk seal logises ja oli ühe piduriklotsi paigast loksutanud, nii et pidurisüsteemi kolb silindrist välja tuli ja õli ka välja lasi.
Üks esiamordi tugilaager hakkab ka saba andma vististi. Arvestades, et auto iga päev üsna palju liikvel on ja suure osa ajast kehvadel kruusateedel, siis on niigi hästi kestnud.. hetkel siis remondis.
Üks mitte kõige värskem pilt ka... praegu ees rida halogeene lisatud, kuna öösel originaaltuledega üsna kehva sõita.
Pilt
Found-On-Road-Dead :(

Vasta