Seda ma kartsin. Veel üks erinevus mk1 ja mk2 juhtmestiku vahel siis.Jaanus kirjutas:peaks olema jah.tets kirjutas:Ja see pruun juhe on? Kuskilt rooli alt tuleb, signaal ehk?
1990 Ford P100, Tets
Re: 1990 Ford P100, Tets
Re: 1990 Ford P100, Tets
Salongipool peaaegu koos. Järgmine jama siis kojameeste ja tulede kangiga. Kasutades uuema mudeli kangi pole pooltulesid ning kojamehed töötavad ainult intervalli asendis ja siis pühivad kogu aeg. Algasendisse ei oska ka tagasi minna. Mk1 kangidega on tuled küll olemas, kuid kojamehed on null. Vahetan kojameeste mootori vist ära, olemasolev ei saa uue juhtmestikuga läbi.
Seoses sellega uus probleem, kuidas see klaasipühkijate alune plastik ära käib? Oma lolli aru ja jõuga oskasin igatahes need tüüblipead pekki keerata aga kasu ei miskit.
Soojendusega oli ka jama et ei töödanud uue juhtmestikuga, vahetasin reostaadi jupstüki ära ja asi korras.
Seoses sellega uus probleem, kuidas see klaasipühkijate alune plastik ära käib? Oma lolli aru ja jõuga oskasin igatahes need tüüblipead pekki keerata aga kasu ei miskit.
Soojendusega oli ka jama et ei töödanud uue juhtmestikuga, vahetasin reostaadi jupstüki ära ja asi korras.
Re: 1990 Ford P100, Tets
Täna peale pikka pusimist sai lõpuks tule kolvi peale. Ennem seda suutsin loomulikult kollektori tikkpoldi plokki puruks keerata, õnneks keevitusega sai välja.
Selle suure lammutamisega on kaks jubinat kaduma läinud, plastmass vidin mis hoiab gaasitrossi kõri karpa küljes ja spidomeetri trossi stopperrõngas. Viimase saan arvatavasti kohalikust agrovarustuse poest, keegi mõõte oskab öelda?
Selle plastmass vidinaga asi keerulisem, äkki kellegil vedeleb?
Selle suure lammutamisega on kaks jubinat kaduma läinud, plastmass vidin mis hoiab gaasitrossi kõri karpa küljes ja spidomeetri trossi stopperrõngas. Viimase saan arvatavasti kohalikust agrovarustuse poest, keegi mõõte oskab öelda?
Selle plastmass vidinaga asi keerulisem, äkki kellegil vedeleb?
Re: 1990 Ford P100, Tets
Nii, sai siis tegeletud peenhäälestusega (toreda sõna mõtles Luisa mees ikka välja), ning sai paigaldatud lõpuks spidokatross. Vana suutsin ära kaotada, müstiline. Sai siis värisevate kätega sõitu mindud, et oma kätetööd visuaalselt nautida.
Einoh kõik tore, liiga palju ainult näitab. Noh uhkustamiseks mõnele lihtsamale kõlbab, et näe, sada tuleb nii ruttu ja sadaviiskümmend ka...
Et siis spido järgi sajaga sõites on tegelik kiirus ca 75 km/h. Enda mõte liigub sinnapoole, et maru aeglase ülekandega tagasild ning tema jaoks võõras käigukast...? Proovisin ühte teist spidokat ka, reissing versioon, 240 lausa kella peal, sama asi.
Kunagi lapsepõlves Laz bussil nägin, et spidomeetri klaasile olid kleebitud uued numbrid (need mida VHS kassetidega kaasa sai, kes mäletab, see teab), aga praegu hakkaksid silmad arvatavasti selle peale verd jooksma.
Ühesõnaga, kas oleks lootust verstanäidik õiget asja näitama saada?
Einoh kõik tore, liiga palju ainult näitab. Noh uhkustamiseks mõnele lihtsamale kõlbab, et näe, sada tuleb nii ruttu ja sadaviiskümmend ka...
Et siis spido järgi sajaga sõites on tegelik kiirus ca 75 km/h. Enda mõte liigub sinnapoole, et maru aeglase ülekandega tagasild ning tema jaoks võõras käigukast...? Proovisin ühte teist spidokat ka, reissing versioon, 240 lausa kella peal, sama asi.
Kunagi lapsepõlves Laz bussil nägin, et spidomeetri klaasile olid kleebitud uued numbrid (need mida VHS kassetidega kaasa sai, kes mäletab, see teab), aga praegu hakkaksid silmad arvatavasti selle peale verd jooksma.
Ühesõnaga, kas oleks lootust verstanäidik õiget asja näitama saada?
Re: 1990 Ford P100, Tets
käigukasti sisse käivaid spido hammakaid on erinevate hammaste arvuga.. Ei mäleta mis kastiga see diisel sul oli ja mis kasti sa praegu kasutad, aga kui joppab, siis saad selle hammaka p100 kastist uude ringi lapata ja numbrid ongi õiged.
Re: 1990 Ford P100, Tets
Praegu kasutan tavalist Sierra t9 käimarit. Ennem oli ka t9, aga kas originaal, seda ei tea. Ikkagi neljas või viies mootor ju. Ja pealegi, spido ei töödanud ennem ka, tross oli katki.MrBungle kirjutas:käigukasti sisse käivaid spido hammakaid on erinevate hammaste arvuga.. Ei mäleta mis kastiga see diisel sul oli ja mis kasti sa praegu kasutad, aga kui joppab, siis saad selle hammaka p100 kastist uude ringi lapata ja numbrid ongi õiged.
Kuidas selle hammaka vahetus välja näeb, saab kasti maha võtmata teha?
Re: 1990 Ford P100, Tets
peaks saama, aga mälu on natuke auklik selle koha peal. Olen ise kasutanud viimasel ajal mt75. Seal mingi naljakas süsteem, et tigu on võlli peal kogu aeg sama, erinevad on ainult need väikesed hammakad, mille otsa tross käib. See hammakas tuli sealt kuidagi suht lihtsalt välja.
Re: 1990 Ford P100, Tets
Kaks kuud pole nüüd teema peakangelast puutunud. Mitte, et isu poleks vaid aega pole absoluutselt olnud. Näiteks augustis oli 340 töötundi.
Niipalju tegelt liigutasin, kui muru niitmise ajal ette jäi.
Üritan nüüd ennast kätte võtta ning asjaga tegeleda.
Niipalju sai täna tehtud, et doonor Sierra sai viimsele teekonnale Kuusakoskisse saadetud. Kergelt sain hakkama, töö juurest viidi parasjagu vanarauda minema ning pakkusin emeksivendadele, et visaku Sierra ka koormasse. Mõistlikud mehed, olid nõus, täitsime paberid ja autost sain lahti.
Niipalju tegelt liigutasin, kui muru niitmise ajal ette jäi.
Üritan nüüd ennast kätte võtta ning asjaga tegeleda.
Niipalju sai täna tehtud, et doonor Sierra sai viimsele teekonnale Kuusakoskisse saadetud. Kergelt sain hakkama, töö juurest viidi parasjagu vanarauda minema ning pakkusin emeksivendadele, et visaku Sierra ka koormasse. Mõistlikud mehed, olid nõus, täitsime paberid ja autost sain lahti.