Sierra 2.0 ohc 88a

Kasutajate pikendused
Vasta
KevinAro
aktivist
Postitusi: 253
Liitunud: 06 Apr 2014, 16:45
Asukoht: Saaremaa

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas KevinAro » 08 Sept 2015, 21:37

Äkki keegi viitsib mulle siin enamvähem seletada seda süüte värki et kuidas seda õigeks sättida ise suht võhik sellekohapealt :D

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas siim25 » 08 Sept 2015, 21:49

kui sa jagajat ei ole lahti võtnud mootoril siis sap pea seal midad reguleerima ju ?! ja rihma ka, kiskusid jagaja lahti we w??

KevinAro
aktivist
Postitusi: 253
Liitunud: 06 Apr 2014, 16:45
Asukoht: Saaremaa

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas KevinAro » 08 Sept 2015, 21:55

Ei ole aga siin lihtsalt targemad mehed räägivad et kui karpast tuld lõõb ss süüde vale vms

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas Tarmo » 08 Sept 2015, 21:58

mina panustaks küünlajuhtmetele, valesti peal ja kõik. ütled et on 1342 aga vbl sõrm hakkab sul lugema hoopis 4213
teada saad kui keerad jooned paika ja vaatad millise silindri juhtme juures sõrm asub

KevinAro
aktivist
Postitusi: 253
Liitunud: 06 Apr 2014, 16:45
Asukoht: Saaremaa

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas KevinAro » 08 Sept 2015, 22:01

Kontrollisin mitukorda üle ei tohiks valesti olla

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas Tarmo » 08 Sept 2015, 22:08

kuidas sa said kontrollida kui jagaja kaant ei kergitanud?

KevinAro
aktivist
Postitusi: 253
Liitunud: 06 Apr 2014, 16:45
Asukoht: Saaremaa

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas KevinAro » 08 Sept 2015, 22:12

kaant kergitasin ja vaatasin et seal on see sälk mis tähistab esimest silindrit ja sellejärgi prst paningi juhtmed paika.

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas siim25 » 08 Sept 2015, 22:18

tarmo võin eksida aga mo meelest oli ka jagaja kere serval-kuhu kaan peale käib ka oma märk rootori suhtes, et rihma pealepanekul jagaja rootor õigesse aendisse panna rihma järgi vms.. ja hiljem siis süüdet täpsemalt regullida, maj anna pead et nii on aga kuulnud olen.... märk kas väike kriipi kriipske või pisike auk... minu ohc pritse jagajal oli kyll selline sälk serva olemas igatahes ja see oli ka most kevini jagajal..mäleta enam :roll: endal panin selle sälgu järgi ja läks käima, aind kuna süüde oli hiline natuke siis lõi kollel 3 ja 4 toru punaseks tahtis hiljem nö tunde järgi täpsemalt seadmist.... aga selleni ma ei jõudnudki..

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas Tarmo » 08 Sept 2015, 22:33

see on selleks et kui kaant kergitad siis samasse asendisse tagasi paned, küll aga ei näita see sõrme asukohta, see võib olla kus iganes, sõltub jagaja jala paigaldaja suvast peaasi et mingile juhtmele suunatud ja siis sellest hakkad laduma 1342

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas siim25 » 08 Sept 2015, 22:36

kevin on sul siis juhmete järjekord õige we? kui sul on kindalt teada milline nüüd sul kaanes seal see 1 pütt on ? äkki on kogemata ikka 1 juhe valesti läind vms .. 1 3 4 2 me seal nämmutasime aga maj mäleta kas me saime siis selle 1 püti kindalt kätte we ?

KevinAro
aktivist
Postitusi: 253
Liitunud: 06 Apr 2014, 16:45
Asukoht: Saaremaa

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas KevinAro » 08 Sept 2015, 22:38

No võin järgminekord kui auto juurde pääsen veel kord üle vaadata kuigi olen neid seal päris mitukorda üle kontrollinud.

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas siim25 » 08 Sept 2015, 22:45

vaata vändamärgid ka ss igaks juhuks üle-nukal on plekiratta nool see tuleb alla keerata ja auguga kokku viia- alumisel vändarattal on tdc kõige vasakpoolsem sälk siis.... vii märgid paika ja vaata uuesti kuhu poole rootor jääb-võimalik et rihm on nukal hamba võrra ntx üle andnud käivitusel vms liiga lõtv ntx jne... märke mina toona seal vist ei vaadanud ju õldse---
Viimati muutis siim25, 08 Sept 2015, 23:56, muudetud 1 kord kokku.

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas rekkamees » 08 Sept 2015, 23:22

Ja arvesta sellega, et mootori täisring koosneb kahest väntvõlli ringist, sest nukkvõll käib poole aeglasemalt, kui väntvõll. Esimesse silindrisse peab säde siis tulema, kui selle kolb peaaegu üles jõudnud ja klapid kinni. Edasi juba -3-4-2, nagu Tarmo kirjeldas. Kui oled esimese silindri juhtmemajanduse paika saanud, pole mootorit enam vaja ringi ajada, paned juhtmed lihtsalt päripäeva esimesest edasi õigesse järjekorda.
esivedu tähendab tõmbamist

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas siim25 » 08 Sept 2015, 23:50

ehk siis: väntvõll teeb kaks täispööret nukkvõlli ühe täispöörde kohta... alt rihmaratta poldist 19mm võtmega keerad vända märgi paika ja siis alles vaatad nuka märki kas on paigas v on nihkes..

Kasutaja avatar
sinilinnu
Klubi liige
Postitusi: 296
Liitunud: 31 Mär 2013, 14:23
Asukoht: Tartumaa

Re: Sierra 2.0 ohc 88a

Postitus Postitas sinilinnu » 21 Sept 2015, 02:58

Kui minu karpa poolemeetriseid leeke välja viskas siis oli asi siiski selles, et üks küünlajuhe oli veidi lahti ja seega andis vahelduva eduga särtsu edasi.
'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw

Vasta